WSZ w Elblągu poszukuje osoby na stanowisko inspektor ds. zamówień publicznych

data dodania: 19 stycznia 2018, 11:52 odsłon: 412

Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu poszukuje osoby na stanowisko inspektor ds. zamówień publicznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych  i przepisów wykonawczych związanych z udzielaniem zamówień publicznych
  • umiejętność przygotowania i prowadzenia postępowań o zamówienie publiczne o wartości pow. 30 tys. euro
  • znajomość obsługi komputera, w tym środowiska Windows i pakietu Office
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność
  • dobra organizacja własnej pracy

Zakres wykonywanych zadań obejmuje w szczególności:

  • wykonywanie czynności proceduralnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
  • przygotowywanie dokumentacji postępowania w tym projektów umów
  • rejestrację postępowań
  • współpracę z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań

Dodatkowych informacji udziela kierownik Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych mgr Małgorzata Dudzińska tel. (55) 234 55 47.

Oferty prosimy kierować pod adresem: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, lub na maila: rekrutacja@szpital.elblag.pl w terminie do 31 stycznia 2018r.

Skontaktujemy się z wybranym osobami

Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Kamery internetowe pokaż obraz z kamer na żywo
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 778 707


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/64,oferty-pracy/a,1002,wsz-w-elblagu-poszukuje-osoby-na-stanowisko-inspektor-ds-zamowien-publicznych.html