Przetarg na dzierżawę pomieszczeń przeznaczonych na aptekę

data dodania: 19 lutego 2015, 10:17 odsłon: 8368

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza pisemny przetarg na Dzierżawę pomieszczeń przeznaczonych na aptekę na okres: od 1 lipca 2015 roku do 31 marca 2019 roku.

I. Przedmiot dzierżawy:
Pomieszczenie apteki ogólnodostępnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, przy ulicy Królewieckiej 146, budynek „D” o łącznej powierzchni 121,8 m2, rozmieszczone na jednej kondygnacji (wysoki parter) w jednym kompleksie pomieszczeń w obrębie głównego holu wejściowego do budynku Przychodni.
Składa się z następujących elementów:

L.p.
Budynek
(symbol)
Piętro Jednostka
organizacyjna
/Oddział
nr pomieszczenia
/udział
Rodzaj
pomieszczenia
Powierzchnia
m2
1 D
wysoki
parter
Przychodnia
1/10
Korytarz
22,2
2
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/11
WC
4,3
3
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/7
Receptura
7,6
4
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/8
Zmywalnia
3,6
5
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/5
Socjalny
10,0
6
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/9
Śluza
3,6
7
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/12
Skład
porządkowy
2,0
8
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/2
Komora
przyjęć
5,9
9
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/4
Magazyn
11,1
10
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/3
Biuro
6,8
11 D
wysoki
parter
Przychodnia 1/6
Magazyn
3,5
12
D
wysoki
parter
Przychodnia 1/1
Sala
sprzedaży
41,2
RAZEM
121,8

II. Cena wywoławcza czynszu wynosi netto – 325,- zł/m2 (słownie: trzysta dwadzieścia pięć złotych) za jeden miesiąc dzierżawy. Do czynszu doliczony będzie podatek VAT w wysokości 23% oraz opłaty za zużycie mediów monitorowane przez:

  1. trzy liczniki wody ciepłej i zimnej w trzech pionach wodociągowo-kanalizacyjnych w pomieszczeniach apteki,
  2. jeden licznik energii elektrycznej w szachcie w pomieszczeniach apteki.

III. Wadium w kwocie 30.000,- zł ( słownie: trzydzieści tysięcy zł ) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy  Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu  nr  konta:
33 1020 1752 0000 0102 0006 3727  PKO BP SA  o/Elbląg
najpóźniej do dnia  09 marca 2015r.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygrał przetarg zostanie zaliczone na poczet czynszu. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone w ciągu 7 dni od dnia od zawarcia umowy z wybranym oferentem. W razie uchylenia się od zawarcia umowy przez uczestnika, który przetarg wygrał, wniesione wadium przechodzi na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Wojewódzkiemu Szpitalowi Zespolonemu w Elblągu przysługuje prawo zawarcia umowy z kolejnym podmiotem oferującym najkorzystniejszą cenę.

IV. Warunki przystąpienia do przetargu
Warunkami przystąpienia do przetargu są:

  1. złożenie oferty wg wskazówek zawartych w załączniku nr 1
  2. załączenie dowodu wpłaty wadium,
  3. załączenie zaparafowanego projektu umowy,
  4. załączenie aktualnego wypisu z rejestru sądowego, stosownych pełnomocnictw osób reprezentujących podmiot stający do przetargu, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku osób prawnych,
  5. załączenie aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert – w przypadku osób fizycznych.

V. W przetargu nie mogą uczestniczyć:

  • osoby zatrudnione w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu na podstawie umowy o pracę,
  • osoby świadczące usługi na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu na podstawie umów cywilno- prawnych,

VI. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisaną nazwą i adresem oferenta do dnia 10 marca  2015 r. do godz. 10:00 na adres:
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82-300   Elbląg
„Dzierżawa pomieszczeń przeznaczonych na ogólnodostępną aptekę”.

VII. Miejsce i termin otwarcia ofert
Część jawna przetargu odbędzie się w dniu 10 marca 2015 r. o godz. 10:30 w siedzibie  Ogłaszającego – Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych nr 072 (niski parter) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu przy ul. Królewieckiej 146.
Otwarcie ofert jest jawne.

VIII. Kryterium wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty będzie zaproponowana cena. Umowa zostanie podpisana z oferentem, który zaproponuje najwyższą cenę dzierżawy za 1 m2/miesiąc.

IX. Wyniki przetargu
Informacja o wynikach przetargu dla podmiotów i osób, które złożyły ofertę cenową zostanie
przekazana w ciągu 3 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.

X. Umowa
Umowa dzierżawy zostanie podpisana w ciągu 14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.

Przed zawarciem umowy Oferent zobowiązany jest do wpłacenia na rachunek bankowy Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu (33 1020 1752 0000 0102 0006 3727  PKO BP SA  o/Elbląg) na okres objęty umową dzierżawy kaucji zabezpieczającej w wysokości dwukrotnego miesięcznego wymiaru czynszu określonego w ofercie. Kaucja zostanie zwrócona Oferentowi w terminie 14 dni od zakończenia obowiązywania umowy i pisemnego wskazania przez Oferenta numeru rachunku bankowego, na który należy dokonać jej zwrotu z zastrzeżeniem, iż Wojewódzkiemu Szpitalowi Zespolonemu w Elblągu przysługuje prawo potrącenia z niej wszystkich nieuregulowanych zobowiązań finansowych ciążących na Oferencie z tytułu przedmiotowej umowy dzierżawy. Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu dopuszcza złożenie kaucji w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej nieodwołalnej i bezwarunkowej, realizowanej na pierwsze pisemne żądanie zapłaty bez badania jej zasadności, pod warunkiem, że obejmuje ona cały okres dzierżawy.

Wydanie przedmiotu dzierżawy nastąpi w dniu 1 lipca 2015r. chyba, że aktualnie obowiązująca umowa zostanie wcześniej rozwiązana. Czynsz naliczany będzie od dnia wydania pomieszczeń.

XI. Pomieszczenia
Pomieszczenia zostaną udostępnione do wizji lokalnej w dniach do 06 marca  2015 r. w godz. 11:00 - 13:00.

Przed rozpoczęciem działalności, nie później niż w terminie do 31 lipca 2015 roku, Dzierżawca zobowiązany jest dostosować przedmiot dzierżawy na własny koszt do przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne (Dz. U.2008.45.271. t.j.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 września 2002 roku w sprawie szczegółowych wymogów, jakim powinien odpowiadać lokal apteki (Dz. U. 2002.171.1395), a także rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 września 2002 roku w sprawie wykazu pomieszczeń wchodzących w skład powierzchni podstawowej i pomocniczej apteki (Dz. U.2002.161.1338) oraz uzyskać zezwolenie Warmińsko-Mazurskiego, Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w Olsztynie na uruchomienie apteki oraz przedłożenie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii Wydzierżawiającemu.

Pomieszczenia ogłaszający wydzierżawia w istniejącym stanie technicznym, bez prawa ubiegania się o obniżenie stawki czynszu.

Każda zmiana stawek mediów (energia elektryczna, energia cieplna, woda i odprowadzanie ścieków, utylizacja odpadów, sprzątanie, dozór i monitoring obiektu, usługi telekomunikacyjne) dokonana przez usługodawców oraz kosztów administrowania nieruchomością powodować będzie zmianę wysokości czynszu Dzierżawcy, którego nowa wartość określona zostanie od następnego miesiąca, nowymi stawkami opłat. Powyższy fakt nie stanowić będzie zmiany warunków umowy.  

Przed przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z dokumentacją przetargową, tekstem umowy dzierżawy, która nie podlega negocjacjom.

Dokumenty dostępne są w siedzibie Ogłaszającego pokój Nr 067, Blok „A” – niski parter (Sekcja Inwestycji i Remontów)  w godz. od 9:00 - 13:00.
Osobą upoważnioną do udzielania wszelkich informacji dot. przetargu jest  Wojciech Pawlak
e-mail: wpawlak@szpital.elblag.pl,  tel.  055 239 59 13.

Ogłaszający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu składania ofert, zmiany warunków przetargu i zakończenia przetargu bez wyboru oferty na każdym jego etapie bez podania przyczyn.




























Załącznik nr 1
__________________________
  (pieczęć Dzierżawcy)
OFERTA

Ja, niżej podpisany ……………………………………………………………………………

działając w imieniu i na rzecz …………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………...

NIP ………………………………………… REGON …………………………………………

Tel. ………………………………………… Fax……………………………………………….

nawiązując do ogłoszenia o przetargu pisemnym nieograniczonym na:

DZIERŻAWĘ  POMIESZCZEŃ  Z  PRZEZNACZENIEM  NA  OGÓLNODOSTĘPNĄ  APTEKĘ

Oferuję przyjęcie w dzierżawę wyżej wymienionych pomieszczeń za kwotę:

1. ……………………........... PLN netto miesięcznie

(słownie ……………………………………………………………………………………),

Podatek VAT według obowiązującej stawki wynosi ……………………………… %

Wartość podatku VAT wynosi…………………………………………………….......... zł.

Wartość brutto: ………………………………………………………………PLN

(słownie ……………………………………………………………………………………)

2. Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami udziału w przetargu łącznie z projektem
umowy i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz zdobyłem konieczne informacje do
przygotowania oferty.

3. Oświadczam, że nie zalegam w opłacaniu składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
i podatków do Urzędu Skarbowego.

4. Do oferty załączam następujące dokumenty:

a. Dowód wpłaty wadium;
b. Zaparafowany projekt umowy;
c. Aktualny wypis z rejestru sądowego, umowy spółki, stosowne pełnomocnictwa osób
  reprezentujących podmiot stający do przetargu lub aktualne zaświadczenie o wpisie do
  ewidencji działalności gospodarczej.


...............................dn.…........... ...........................................................
(podpis upoważnionego przedstawiciela Dzierżawcy)

Załączone pliki:

Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 2 072 435


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/76,dzierzawa-pomieszczen/a,398,przetarg-na-dzierzawe-pomieszczen-przeznaczonych-na-apteke.html