Przetarg na dzierżawę pomieszczeń przeznaczonych na działalność handlowo-usługową

data dodania: 1 grudnia 2016, 10:28 odsłon: 6104

WOJEWÓDZKI  SZPITAL  ZESPOLONY  W  ELBLĄGU

OGŁASZA PISEMNY PRZETARG NA:

DZIERŻAWĘ I ADAPTACJĘ POMIESZCZEŃ SZPITALA NA POTRZEBY HANDLOWO-USŁUGOWE POLEGAJĄCE NA PROWADZENIU MINI DELIKATESÓW I RESTAURACJI NA MIN. 30 MIEJSC.

I.  Opis przedmiotu zamówienia

Pomieszczenia znajdują się na niskim parterze budynku D - Przychodnia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, przy ulicy Królewieckiej 146. Na dzień ogłoszenia przetargu przedmiot dzierżawy stanowi nieużywane szatnie z węzłami sanitarnymi dla personelu szpitala o powierzchni ok. 208,1 m2. Przyszły Dzierżawca wykona na swój koszt projekt budowlany i wykonawczy (zgodny z koncepcją funkcjonowania mini delikatesów i restauracji przedstawioną w postępowaniu przetargowym) w uzgodnieniu z Wydzierżawiającym. Na jego podstawie, po uzyskaniu akceptacji Wydzierżawiającego, Dzierżawca dokona na swój koszt adaptacji pomieszczeń pod przyszłą działalność.

1.  Usługi żywienia

Usługi żywienia świadczone będą na terenie powierzchni dzierżawionej. Sala konsumpcyjna powinna jednorazowo pomieścić minimum 30 osób przy stolikach.

Dzierżawca zobowiązany jest do sprzedaży posiłków ciepłych wydawanych w formie śniadania, obiadu, kolacji oraz  innych przekąsek podawanych na ciepło.Dzierżawca ponadto, zabezpieczy w ciągłej sprzedaży przekąski w formie tzw. zimnego bufetu oraz w postaci hermetycznie zamkniętych produktów dopuszczonych do obrotu.Dzierżawca w ciągłej sprzedaży posiadać będzie również napoje gorące oraz zimne. Wydzierżawiający nie zezwala na sprzedaż napoi alkoholowych lub z zawartością alkoholu oraz innych produktów zakazanych do dystrybucji w zakładach opieki zdrowotnej lub zakazanych prawem ( posiłki podawane na ciepło w np. formie śniadania, obiadu, kolacji oraz przekąsek będą przygotowywane wyłącznie w dzierżawionych pomieszczeniach. Wyjątkiem są produkty hermetycznie zamknięte, soki, napoje płynne, jogurty, itp., oraz produkty przygotowane na zlecenie Dzierżawcy np. ciasta, słodkie bułki itp.).

Organizacja usług żywienia, w tym funkcjonowania kuchni, procesu przygotowywania, wydawania posiłków oraz mycia, dezynfekcji naczyń kuchennych i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, jak również utrzymania czystości pomieszczeń i stanowisk pracy musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami sanitarno-epidemiologicznymi i leży po stronie Dzierżawcy.

W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia Dzierżawca zobowiązany jest na własny koszt i przy udziale własnego potencjału na bieżąco dostosowywać się do obowiązujących wymogów.

Za jakość i bezpieczeństwo usługi żywienia odpowiada wyłącznie Dzierżawca,  a Wydzierżawiający nie ponosi z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności.

Dzierżawca odpowiada za:

·  osoby, za pomocą których będzie wykonywać przedmiot zamówienia (niezbędna dokumentacja zdrowotna, kontrola higieny osobistej ze szczególnym uwzględnieniem higieny rąk i odzieży ochronnej, aktualne książeczki zdrowia, itp.) w tym również za stan posiadanych przez pracowników kwalifikacji zawodowych,

·  okresowe szkolenia stanowiskowe, w tym szkolenia BHP,

·  higienę produkcji posiłków, zmywania, wyparzania, dezynfekcji, transportu, itp.

·  właściwe magazynowanie i przechowywanie środków spożywczych, ze szczególnym uwzględnieniem segregacji, utrzymania odpowiedniej temperatury i innych warunków przechowywania, stanu opakowań itp.

·  jakość, bezpieczeństwo i ilość przygotowywanych posiłków,

·  wyposażenie pomieszczeń.

 

Dzierżawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, PIP, BHP oraz innych instytucji zewnętrznych),  w zakresie wykonywanej usługi. Dzierżawca zobowiązany jest umożliwić przeprowadzenie kontroli lokalu przez instytucje zewnętrzne.

2.  Sklepik w formie mini delikatesów

Sklep w swej ofercie powinien posiadać między innymi:

  • napoje gazowane i niegazowane,
  • napoje gorące (kawa, herbata),
  • wyroby piekarnicze i cukiernicze,
  • owoce,
  • produkty mleczne,
  • artykuły pierwszej potrzeby,
  • ciepłe przekąski,
  • kanapki.

Wydzierżawiający nie zezwala na sprzedaż napoi alkoholowych lub z zawartością alkoholu oraz innych zakazanych do dystrybucji w zakładach opieki zdrowotnej lub zakazanych prawem oraz wyrobów tytoniowych.

Za jakość i bezpieczeństwo sprzedawanych produktów odpowiada wyłącznie Dzierżawca,  a Wydzierżawiający nie ponosi z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności.

3.  Wytyczne do Koncepcji zagospodarowania przestrzeni

W koncepcji należy wydzielić pomieszczenia kuchni z zapleczem, salę konsumpcyjną (powinna jednorazowo pomieścić minimum 30 osób przy stolikach), WC dla klientów, mini delikatesy. Sala konsumpcyjna i sklep muszą być funkcjonalnie oddzielone od siebie.

Od strony korytarza głównego należy wybudować przeszkloną witrynę na całej długości ściany.

Załącznik nr 3 – dokumentacja architektoniczna – konstrukcyjna pomieszczeń do adaptacji.

Na podstawie zaproponowanej koncepcji zostanie opracowany wielobranżowy projekt architektoniczno-budowlany. Załącznik nr 4 – rzut pomieszczeń

 

4.  Wymagania związane z Dzierżawą

1.  Dzierżawca w godzinach otwarcia lokalu zapewni dostateczną ilość personelu oby obsługa była płynna i na najwyższym poziomie. Tablica informacyjna o godzinach otwarcia lokalu i danych osoby wyznaczonej do kontaktu z klientami będzie znajdowała się w ustalonym z Wydzierżawiającym miejscu. Dostępność do lokalu minimum od godziny 700 do godziny 1900 w dni pracujące oraz minimum od 900 do 1900 dla dni wolne od pracy i święta. Wydzierżawiający dopuszcza inny harmonogram dostępności, jednakże zmiana założenia czasowego musi się odbyć na podstawie pisemnego uzgodnienia z Wydzierżawiającym.

2.  Okna w pomieszczeniach Przedmiotu umowy stanowią element elewacji zewnętrznej   i nie dopuszcza się możliwości wyklejania ich reklamami. Wydzierżawiający wyraża zgodę na bezpłatne umieszczenie, w razie potrzeby, szyldu Dzierżawcy w miejscu  i formie zaakceptowanej przez Wydzierżawiającego.

3.  W przypadku wykonywania jakichkolwiek prac w Przedmiocie umowy Dzierżawca odpowiada za ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa oraz na warunkach  i zasadach wynikających z zawartej umowy dzierżawy.

4.  Dzierżawca zobowiązany jest do utrzymania przez cały okres dzierżawy zadeklarowanej oferty handlowo-usługowej na nie zmniejszonym poziomie asortymentowym. Zmniejszenie zadeklarowanego asortymentu może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnego uzgodnienia z Wydzierżawiającym.

5.  Inne wymagania reguluje umowa dzierżawy będąca Załącznikiem nr 2 do niniejszego postępowania.

II.  Wymagane dokumenty do złożenia przez Oferenta:

  1. Wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.
  2. Parafowana umowa dzierżawy - Załącznik nr 2 do niniejszego postępowania.
  3. Dowód wniesienia wadium w kwocie 5000,- zł ( słownie: pięć tysięcy złotych ) wniesione nie później niż w dniu składania ofert (za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpływu wadium na wskazane konto).

33102017520000010200063727 prowadzone w PKO BP S.A.

  1. Kopie dokumentów rejestrowych Dzierżawcy (CEIDG lub KRS) oraz dokumentów NIP i Regon.
  2. Zaświadczenia ( nie starsze niż 30 dni od daty złożenia ofert ) z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu ze składkami i podatkami.
  3. Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej przynajmniej przez okres 3 lat w zakresie opisanym w preambule ogłoszenia.
  4. Koncepcja funkcjonowania mini delikatesów i restauracji (opis) wraz z rzutem przyszłych pomieszczeń, umeblowaniem i wizualizacją 3D.

Brak powyższych dokumentów skutkuje wykluczeniem uczestnika z przetargu przez Komisję Przetargową.

Wadium zwraca się Oferentowi w terminie 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu, przelewem na konto wskazane przez uczestnika przetargu.

Uczestnik przetargu, który wygra przetarg zostanie zawiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy dzierżawy, najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia jego wyboru. Jeżeli uczestnik przetargu, który wygra przetarg nie przystąpi do zawarcia umowy w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu, Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi. W przypadku uchylania się przez uczestnika od zawarcia umowy, poza uprawnieniem do zatrzymania wadium, Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania w wysokości przewyższającej zastrzeżone wadium.

Okres związania ofertą – 60 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyn.

Wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu (pokój nr 44 budynek D) do dnia 28.12.2016 r. godz. 11.

Koperta powinna być opisana:

OFERTA NA DZIERŻAWĘ I ADAPTACJĘ POMIESZCZEŃ SZPITALA NA POTRZEBY HANDLOWO-USŁUGOWE POLEGAJĄCE NA PROWADZENIU MINI DELIKATESÓW I RESTAURACJI NA MIN. 30 MIEJSC.

dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu,

ul. Królewiecka 146

 
Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 2 077 334


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/76,dzierzawa-pomieszczen/a,746,przetarg-na-dzierzawe-pomieszczen-przeznaczonych-na-dzialalnosc-handlowo-uslugowa.html