Zaproszenie do złożenia ostatecznej oferty cenowej - projekt i wykonanie stacji uzdatniania wody
›
data dodania: 3 czerwca 2014, 13:44
odsłon: 7742
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia - w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004r. zwraca się do Państwa z prośbą o złożenie ostatecznej oferty cenowej na projekt i wykonanie stacji uzdatniania wody ciepłej i zimnej dla oddziału rehabilitacji w WSZ w Elblągu.
I. Opis szczegółowy
- Woda ma być mieszana ciepła - zimna do wanien z hydromasażem.
- Ilość wody potrzebna do napełnienia jednej wanny - basenu to ok. 1000 litrów w ciągu powiedzmy 15 min zabieg trwa ok.15-20min i spust wody, mycie wanny i następna itd.......
- praca stacji przygotowania wody w dni robocze 8 do 16 – czas na regenerację złoża w godzinach nocnych.
- Miejsce wydzielone w pomieszczeniu na posadowienie urządzeń to pas szerokości 1m i długości 3,7m
II. Warunki realizacji
- Termin realizacji zamówienia: czerwiec – lipiec 2014r.
- Gwarancja na wykonaną stację uzdatniania i urządzenia 36 m-cy, w tym przeglądy gwarancyjne, eksploatacyjne i materiały.
- Termin płatności nie krótszy niż:30 dni
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Strony ustalają, że wierzytelności wynikające z niniejszej umowy nie podlegają cesji bez zgody Zamawiającego.
- Wykonawca oświadcza, że nie przyjmie poręczenia od jakiegokolwiek podmiotu dotyczącego wierzytelności wynikającej z umowy.
- Każda faktura musi zawierać wzmiankę o zakazie cesji bez zgody Zamawiającego.
- Brak wzmianki powoduje odpowiedzialność odszkodowawczą względem Zamawiającego.
- Realizacja zamówienia będzie na podstawie umowy zawierającej:
- wykonanie stacji uzdatniania w WSZ Elbląg z gwarancja na całość stacji uzdatniania 36 m-cy
- dostawca zapewnia dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis z reakcją w ciągu 48 godzin w dni robocze w okresie 36 m-cy
III. Kryterium oceny ofert:
- cena zakupu urządzenia - 60%
- cena materiałów na okres 36 miesięcy eksploatacji – 40%
IV. Wymogi:
Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
W cenie oferty należy uwzględnić:
- całkowity koszt wykonania stacji uzdatniania z zamontowaniem i uruchomieniem w WSZ Elbląg, ul, Królewiecka 146
- cenę zakupu poszczególnych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych w okresie 36 miesięcy zawierającą koszt zakupu, wymiany i dojazdu do WSZ w Elblągu.
Oferty prosimy przesyłać w terminie do dnia 13 czerwca 2014r., na adres e-mail: ekieltyka@szpital.elblag.pl lub faksem
Telefon kontaktowy/faks: 55 2395 634 lub telefon komórkowy 608 403 391
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.