Zaproszenie do złożenia ostatecznej oferty cenowej - renowacja tapicerek
›
data dodania: 18 czerwca 2014, 14:57
odsłon: 6928
W związku z planowanym udzieleniem zamówienia publicznego o wartości do 30.000 Euro na renowację tapicerek skórzanych i materiałowych, Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu zaprasza Wykonawców do złożenia oferty na realizację w/w zadania, przewidziany termin realizacji prac 24 miesiące.
Oferta cenowa stanowiła będzie podstawę do wyboru oferty najkorzystniejszej.
Szczegółowe wytyczne związane z realizacją zamówienia:
- Realizacja zamówienia rozdzielona zostanie na etapy, pojedynczy etap traktowany będzie jako niezależne zadanie wymagające każdorazowo zlecenia, uzgodnienia terminu realizacji, kolorystyki i rodzaju materiału, wprowadzenia do pomieszczenia, przeprowadzenia odbioru końcowego oraz wystawienia faktury za dany etap.
- Zamówienie realizowane będzie do wykorzystania całkowitej lub częściowej wartości umowy, Wykonawca gwarantuje wykonanie niezbędnych robót przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie /Załącznik nr 1/.
- Zakres prac został określony w Załączniku nr 2.
- Cena jednostkowa jednorazowej naprawy zawiera koszt usługi wraz z materiałem.
- Odpady po opakowaniach odnowionych sprzętów dostarczanych do Zamawiającego, nie stanowiące własności Zamawiającego, zostaną usunięte przez Wykonawcę na jego koszt.
- Zamówienie realizowane będzie przez Wykonawcę zgodnie ze sztuką i kanonami obowiązującymi w rzemiośle tapicerskim.
- Użyte materiały będą posiadały atesty i certyfikaty dopuszczające do użytku, atesty higieniczne oraz instrukcje konserwacji materiałów.
- Koszt likwidacji szkód powstałych w trakcie prowadzenia prac z winy Wykonawcy obciąża Wykonawcę.
- Wykonawca udziela 24–miesięcznej gwarancji na wykonane usługi.
Opis sposobu przygotowania oferty:
- Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Propozycje rozwiązań alternatywnych nie będą brane pod uwagę.
- Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
- Ofertę należy złożyć na druku “Oferta” (Załącznik nr 1).
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną własną ofertę.
- Każdy Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją przetargową oraz ma możliwość przeprowadzenie wizji lokalnej celem poznania pełnego zakresu i specyfikacji prac.
- Druk oferty należy wypełnić pismem czytelnym i trwałym w języku polskim.
- Każda strona powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami: na kolejno ponumerowanych stronach należy umieścić w zapieczętowanej kopercie; opatrzonej danymi Wykonawcy.
- Osoba upoważniona do kontaktów: mgr inż. Michał Marciniak, kierownik Działu Technicznego, tel. 2395 901 w godzinach od 10.00-14.00.
- Ponadto zewnętrzna koperta musi być opatrzona następującym napisem:
„OFERTA dla W. Sz. Z w Elblągu – renowacja tapicerek skórzanych i materiałowych”.
- Oferty należy składać najpóźniej do dnia 26.06.2014 do godziny 10.00 w Dziale Technicznym W.Sz.Z.
- Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty, nie może zmieniać treści wypełnianych załączników – formularzy, jakie zostały przedstawione w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie wydruku komputerowego zgodnie z wzorami formularzy ze SIWZ.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu do składania ofert.
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania oferty.