Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia – w trybie art.4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 . – Prawo zamówień publicznych – na dostawę autoklawu kasetowego szt. 1 dla potrzeb Oddziału Okulistyki Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, zwraca się do Państwa z prośbą o przesłanie ostatecznej oferty cenowej
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
A. Dane techniczne, funkcjonalne i konfiguracja przedmiotu zamówienia.
- Autoklaw kasetowy - kaseta o pojemności pozwalającej na zmieszczenie 12 testowych pakietów o wymiarach 10x20 cm - pojemność min. 5l.
- Skuteczna sterylizacja wsadu o budowie kapilarnej. Spełnienie w 100% założeń normy EN13060 dla sterylizacji wsadów typu A i B.
- Sterylizacja gumy i plastiku.
- Kolorowy, dotykowy wyświetlacz LCD umożliwiający prostą, ergonomiczną obsługę.
- Zaimplementowany system operacyjny.
- Dostęp do procesów i ich weryfikacja - zabezpieczone hasłem PIN zdefiniowanym przez ID użytkownika.
- Wbudowany rejestrator przebiegu cykli (łącznie z wykresami ich przebiegu) - rejestracja na pendriv'e podłączonym do złącza USB.
- Praca w lokalnej sieci komputerowej (LAN) - możliwość łatwej konfiguracji sieci oraz dostęp w czasie rzeczywistym z poziomu sieci do autoklawu i do danych przez niego zarejestrowanych.
- Obsługa rejestrów cykli sterylizacyjnych zapisanych w pamięci zewnętrznej (pendrive) poprzez:
- wgląd w ich zawartość,
- wydrukowanie rejestru na dowolnej drukarce podłączonej do autoklawu,
- wysłanie danych w formacie pliku txt oraz PDF za pośrednictwem poczty e-mail.
- Wymagana możliwość odczytu:
- aktualnej informacji o stanie autoklawu,
- jakości wody destylowanej znajdującej się w zbiorniku autoklawu,
- pozycji kasety sterylizacyjnej w autoklawie.
- Szybkie cykle sterylizacyjne dla narzędzi nie opakowanych - czas trwania: max. 9 minut
- Minimalne zużycie mediów (energii elektrycznej i wody destylowanej).
- Maksymalne wymiary autoklawu: długość: 60cm, szerokość 45cm, wysokość 20cm.
- Waga: poniżej 35kg.
- Zasilanie: 230V/50Hz
- W skład dostawy wchodzą:
a. Autoklaw kasetowy - 1 szt.
b. Kaseta sterylizacyjna standardowa - 4 szt.
c. Zestaw testów na 121ºC - 1 szt.
d. Zestaw testów na 134ºC - 1 szt.
- Do oferty należy dołączyć kopie wszystkich dokumentów wymaganych dla dopuszczenia sprzętu do eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem.
B. Gwarancja, serwis
- Pełna gwarancja na cały oferowany sprzęt liczona od dnia odbioru końcowego i przekazania oferowanego sprzętu do bieżącej eksploatacji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
- Przeglądy wymagane przez producenta dla zachowania gwarancji na koszt Wykonawcy wraz z dojazdem (min. 1 przegląd rocznie) wraz z wymianą materiałów wymaganych przy przeglądach gwarancyjnych.
- Reakcja serwisu w okresie gwarancji - do 48 godzin w dni robocze od zgłoszenia
- Maksymalny czas skutecznego usunięcia uszkodzenia - do 7 dni.
- Każdy dzień przestoju spowodowany niesprawnością oferowanego sprzętu przedłuża o ten okres czas gwarancji.
- W przypadku, gdy naprawa w okresie gwarancji nie odniosła rezultatu, urządzenie podlega wymianie na nowe po 3 naprawach.
- Wykonawca zapewnia części zamienne i materiały eksploatacyjne przez okres minimum 10 lat.
- Nieodpłatne podstawienie urządzenia zastępczego na czas trwającej więcej niż 7 dni roboczych naprawy warsztatowej lub u producenta.
- Zapewnienie pełnej autoryzowanej obsługi serwisowej przez uprawnioną jednostkę gwarantującą skuteczną interwencję techniczną w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla oferowanego sprzętu.
C. Wymagane czynności przeglądów eksploatacyjnych
- Przeglądy objęte ustawą o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy)
- Przeglądy wynikające z przepisów wymaganych przez Sanepid, itp. (jeśli dotyczy)
- Materiały eksploatacyjne - dot. p-któw 1-2 dostarczane przez Wykonawcę w okresie 36 miesięcy wraz z wymianą i uzupełnieniem
D. Szkolenie
- Szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia dla personelu medycznego (minimum 2 osoby) oraz obsługi technicznej (pracowników sekcji sprzętu medycznego - minimum 2 osoby).
- Potwierdzenie dokumentem – świadectwem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy dla osób przeszkolonych. Odrębne zaświadczenie dla personelu technicznego, dające możliwość wykonania podstawowych czynności przeglądowych nie zastrzeżonych przez producenta.
- Szczegółowa instrukcja obsługi i eksploatacji musi być dostarczone w języku polskim w formie drukowanej i elektronicznej.
- Założenie paszportów technicznych dla dostarczonych urządzeń.
II. TERMIN REALIZACJI:
Do dwóch tygodni od daty złożenia zamówienia
III. KRYTERIA OCENY OFERT:
a. Spełnienie wymagań określonych w punkcie 1,
b. Potwierdzenie terminu realizacji z punktu 2,
c. Najniższa cena lub najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia wyrażone w korzystniejszych niż wymagane propozycjach serwisowych i gwarancyjnych.
IV. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT:
Rozpatrywane będą oferty złożone w formie elektronicznej do dnia 9 września 2014 r. na adres:
tgutowski@szpital.elblag.pl
Dodatkowe kryteria rozstrzygające:
- Jeżeli różnica w cenie pomiędzy ofertą najtańszą a następną nie przekracza 10% zamawiający ma prawo wybrać ofertę droższą biorąc pod uwagę własne doświadczenia dotyczące danego sprzętu lub oferenta.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru sprzętu, którego zakup nie wymaga dodatkowych szkoleń personelu medycznego i technicznego (nie dotyczy szkoleń odbiorowych) oraz umożliwia jego eksploatację w oparciu o już posiadane umiejętności obsługi merytorycznej oraz zaplecze serwisowe (uprawnienia, przeszkolenie i doświadczenie).
- Przy wyborze oferty Zamawiający bierze pod uwagę oprócz ceny samego urządzenia, przewidywane koszty wieloletniej pogwarancyjnej eksploatacji (narzędzi i materiałów eksploatacyjnych - jeśli są wymagane).
Jednocześnie zastrzegamy, że istnieje możliwość zakończenia postępowania bez wyboru złożonej oferty.