Zaproszenie do złożenia ostatecznej oferty cenowej - dostawa czujników pacjenta

data dodania: 24 marca 2015, 14:49 odsłon: 6841

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg w związku z planowanym udzieleniem zamówienia – w trybie art.4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 . – Prawo zamówień publicznych – na zakup i dostawę czujników pacjenta oraz czujników środowiskowych na potrzeby Wojewódzkiego  Szpitala Zespolonego w Elblągu zwraca się do Państwa z prośbą o złożenie ostatecznej oferty cenowej.
Zamówienie składa się z 25 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1 na okres 12 miesięcy.


WARUNKI REALIZACJI
1. Szczegółowy wykaz czujników zawiera formularz  stanowiący Załączniki Nr1 asortymentowo- cenowy pakiety.

  • Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości co do asortymentudo końca bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
  • Zamawiający wymaga aby zaoferowane przez Wykonawcę czujniki były fabrycznie nowe wolne od wad technicznych, w pełni kompatybilne ze sprzętem medycznym, do którego mają być stosowane.

2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych (zamienników) czujników jedynie takich, które spełniać będą wymogi:

  • są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 roku), nie gorszej jakości niż odpowiadające im części oryginalne,
  • posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt w języku angielskim lub polskim,
  • są w pełni kompatybilne ze sprzętem medycznym, do którego mają być stosowane.

3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert na dany pakiet.

Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet, jak również na wszystkie pakiety.

Wykonawca zobowiązuje się do złożenia wypełnionego arkusza asortymentowo- cenowego dla każdego pakietu.

Wykonawca oświadcza, że cena zawarta w arkuszu asortymentowo- cenowym jest ceną całkowitą łącznie z dostawą i zostanie  niezmienna w okresie 12 miesięcy od daty wybrania  wykonawcy.

4.Wykonawca oświadcza, że posiada dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010 nr 107 poz.679). i przedstawi na każde żądanie zamawiającego.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA ORAZ WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia wybrania wykonawcy na podstawie zamówień  częściowych składanych przez Zamawiającego – pracownika Sekcji Sprzętu Medycznego lub pracownika Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
  2. Termin realizacji dostaw częściowych – maksymalnie do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia częściowego.
  3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres (minimum 3 miesiące) od daty dostawy, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych.
  4. Warunki płatności: odsetki nie wyższe niż ustawowe w skali roku, termin płatności nie krótszy niż 30 dni kalendarzowych od wystawienia faktury za wykonanie usługi Strony ustalają, że wierzytelności wynikające z niniejszej oferty nie podlegają cesji bez zgody Zamawiającego.
  5. Wykonawca oświadcza, że nie przyjmie poręczenia od jakiegokolwiek podmiotu dotyczącego wierzytelności wynikającej z oferty.
  6. Każda faktura musi zawierać wzmiankę o zakazie cesji bez zgody Zamawiającego.
  7. Brak wzmianki powoduje odpowiedzialność odszkodowawczą względem Zamawiającego.

KRYTERIA OCENY OFERT:
a. Cena 100% w danym pakiecie

WYMOGI:
W toku dokonywania oceny złożonych ofert ostatecznych, Zamawiający może jednorazowo żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej oferty, a także ich ewentualnego uzupełnienia, o ile uzupełnienie nie będzie wpływać na kryterium wyboru oferty, tj. zaproponowaną przez Wykonawcę cenę.

Jeżeli Wykonawca w zakreślonym terminie przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień dot. treści złożonej oferty, a także nie dokona ich uzupełnienia lub też treść uzupełnionych dokumentów nie będzie potwierdzała wymagań postawionych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty ostatecznej, jego oferta zostanie odrzucona.

Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.

TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT:

Rozpatrywane będą oferty złożone w formie elektronicznej do dnia 27.03.2015 do godz.10:00  na adres: snadraus@szpital.elblag.pl

Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 2 072 789


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/82,zakupy-do-30-000-eur/a,420,zaproszenie-do-zlozenia-ostatecznej-oferty-cenowej-dostawa-czujnikow-pacjenta.html