Zaproszenie do złożenia ostatecznej oferty cenowej - dostawa urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej Lucas 2
›
data dodania: 5 listopada 2015, 17:27
odsłon: 7959
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia - w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na dostawę urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej Lucas 2 - 1 szt.zwraca się do Państwa o złożenie ostatecznej oferty cenowej.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
A. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia
Przenośne urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej za pomocą tłoka mechanicznego napędzanego elektrycznie.
Urządzenie przeznaczone do pracy w Pracowni Hemodynamiki (kwestia przezierności)
Rok produkcji 2015 r.
Aparat odporny na kurz i zalanie wodą - min. klasa IP22 lub równoważna.
Zasilanie akumulatorowe - czas pracy na 1 akumulatorze: min. 30 minut ciągłej kompresji.
Czas ładowania akumulatora do pełnej pojemności maksymalnie 4,5 godziny.
Akumulator litowo-jonowy lub równoważny.
Masa urządzenia wraz z jednym akumulatorem: max 16 kg.
Temperatura pracy: min od 0 do +40ºC.
Ilość ucisków na minutę: od 75 do 105.
Dopuszczalna maksymalna szerokość klatki piersiowej pacjenta, min: 35 cm
Ładowarka do akumulatora zintegrowana lub oddzielny moduł.
Zużywalne elementy jednorazowe: 12 zapasowych przyssawek.
Torba lub plecak do transportu urządzenia.
B. Gwarancja, serwis
Pełna gwarancja na cały oferowany sprzęt liczona od dnia odbioru końcowego i przekazania oferowanego sprzętu do bieżącej eksploatacji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
Przeglądy wymagane przez producenta dla zachowania gwarancji na koszt Wykonawcy wraz z dojazdem (min. 1 przegląd rocznie) wraz z wymianą materiałów wymaganych przy przeglądach gwarancyjnych.
Reakcja serwisu w okresie gwarancji - do 48 godzin w dni robocze od zgłoszenia
Maksymalny czas skutecznego usunięcia uszkodzenia - do 7 dni.
Każdy dzień przestoju spowodowany niesprawnością oferowanego sprzętu przedłuża o ten okres czas gwarancji.
W przypadku, gdy naprawa w okresie gwarancji nie odniosła rezultatu, urządzenie podlega wymianie na nowe po 3 naprawach.
Wykonawca zapewnia części zamienne i materiały eksploatacyjne przez okres minimum 10 lat.
Nieodpłatne podstawienie urządzenia zastępczego na czas trwającej więcej niż 7 dni roboczych naprawy warsztatowej lub u producenta.
Zapewnienie pełnej autoryzowanej obsługi serwisowej przez uprawnioną jednostkę gwarantującą skuteczną interwencję techniczną w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla oferowanego sprzętu.
C. Wymagane czynności przeglądów eksploatacyjnych
Przeglądy objęte ustawą o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy)
Przeglądy wynikające z przepisów wymaganych przez Sanepid, itp. (jeśli dotyczy)
Materiały eksploatacyjne - dot. p-któw 1-2 dostarczane przez Wykonawcę w okresie 36 miesięcy wraz z wymianą i uzupełnieniem
D. Szkolenie
Szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia dla personelu medycznego (minimum 2 osoby) oraz obsługi technicznej (pracowników sekcji sprzętu medycznego - minimum 2 osoby).
Potwierdzenie dokumentem – świadectwem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy dla osób przeszkolonych. Odrębne zaświadczenie dla personelu technicznego, dające możliwość wykonania podstawowych czynności przeglądowych nie zastrzeżonych przez producenta.
Szczegółowa instrukcja obsługi i eksploatacji musi być dostarczone w języku polskim w formie drukowanej i elektronicznej.
Założenie paszportu technicznego dla dostarczonego urządzenia.
II. TERMIN REALIZACJI:
Do 6 tygodni
III. KRYTERIA OCENY OFERT:
a. Spełnienie wymagań określonych w punkcie I,
b. Potwierdzenie terminu realizacji z punktu II,
c. Najniższa cena
IV. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT:
Rozpatrywane będą oferty złożone w formie elektronicznej do dnia 9.11.2015 r. do godz. 10:00 na adres: tgutowski@szpital.elblag.pl
Jednocześnie zastrzegamy, że istnieje możliwość zakończenia postępowania bez wyboru złożonej oferty.