Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia bez stosowanie przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 4, pkt.8, PZP, zwraca się z prośbą o składanie ostatecznych ofert cenowych na dostawę:
Myjkę płuczkę dezynfektor do basenów i kaczek
zgodnie z przedstawionymi niżej wymaganiami:
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
A. Wymagania techniczne i funkcjonalne
- Urządzenie ładowane od przodu, realizujące opróżnianie, mycie, płukanie dezynfekcję i suszenie naczyń
- Wbudowana wytwornica pary
- Pełna gwarancja higieny osiągana przez dezynfekcję termiczną o wartości Ao zgodnie z PN/EN ISO 15883-3
- Wielofunkcyjny, wymienny uchwyt na myte naczynia gwarantujący skuteczne mycie basenów (pokazanych w Załączniku 1 do „Zaproszenia do złożenia oferty”) i kaczek oraz ewentualnie innych naczyń. Wymiana uchwytu bez konieczności stosowania narzędzi
- Wymagana jest możliwość stosowania środków do nabłyszczania i zmiękczania różnych producentów
- Automatyczne przechylenie i opróżnianie naczyń po zamknięciu drzwi komory
- Wykonanie komory roboczej i innych zbiorników ze stali nierdzewnej o grubości co najmniej 1 mm
- Automatyczne dozowanie wykorzystywanych środków zapewniające skuteczne mycie i zapobiegające osadzaniu się kamienia w myjni
- Konstrukcja stojąca. Montaż na posadzce. Wymiary: szerokość max. 510mm, głębokość max. 510mm, wysokość max. 1800mm
- Łatwy dostęp do stref wymagających konserwacji i serwisowania
- Komora bez ostrych krawędzi i narożników, konstrukcja umożliwiająca samooczyszczanie się i samodezynfekcję komory
- Urządzenie wyposażone w automatyczny system schładzania naczyń strumieniem powietrza. Po zakończeniu cyklu pracy naczynia mają spełniać warunki suszenia określone w normie PN EN ISO 15883-1 (mają być schłodzone, suche i bez skroplin wody na powierzchni i wewnątrz naczyń)
- Sterowanie elektroniczne za pomocą sterownika mikrokomputerowego, zróżnicowanie programów myjących (minimalny, standardowy i intensywny). 14. Najdłuższy program nie może przekraczać czasu 8 min.
- Prosta obsługa i wyświetlanie komunikatów ważnych dla obsługi i serwisu urządzenia. Ekran wyświetlający informacje w języku polskim, niezbędne do obsługi i kontroli urządzenia oraz wartość Ao podczas procesu dezynfekcji.
- System dysz obrotowych i wirujących myjących o różnej intensywności, zapewniających skuteczność mycia niezależnie od zmian ciśnienia wody zasilającej. Nie dopuszcza się mycia za pomocą ramion obrotowych. Wymagana technologia zapewniająca najwyższą skuteczność czyszczenia wewnątrz naczynia.
- Drzwi komory wyposażone w system uszczelnienia nie dopuszczający do najmniejszych przecieków pary wodnej z urządzenia podczas wszystkich faz jego pracy.
- Natychmiastowa informacja alarmowa (dźwiękowa i świetlna) o zaistniałych błędach
- Możliwość wykorzystania typowych przyłączy elektrycznych i hydraulicznych. Podejście ścienne rurą PCV fi 100 mm. Przyłącza wody ½” wężem elastycznym. W miarę potrzeb - szczegóły przyłączy do uzgodnienia z Dziełem Technicznym (tel. 55/2395901) i Energetycznym (tel. 55/2395956)
- Zasilanie elektryczne: trójfazowe 3N PE~400V, 50Hz; max. 5kW; 3x16A
Stopień ochrony przeciwporażeniowej i klasa bezpieczeństwa: zgodnie z wymaganymi przepisami
- Optymalne zużycie energii elektrycznej
- Optymalne zużycie wody
- Preparat myjący z funkcją odkamieniania w ilości umożliwiającej wykonanie 5 000 cykli pracy.
- Z urządzeniem należy dostarczyć:
a. baseny - 10 szt.;
b. kaczki męskie - 10 szt.;
c. miska nerkowata - 10 szt.
Powyższy sprzęt wykonany z tworzywa sztucznego, gładkiego, odpornego na działanie wysokich temperatur i środków dezynfekcyjnych.
B. Gwarancja, serwis
- Pełna gwarancja na cały oferowany sprzęt liczona od dnia odbioru końcowego i przekazania oferowanego sprzętu do bieżącej eksploatacji: okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
- Przeglądy w okresie trwania gwarancji na koszt Wykonawcy wraz z dojazdem (min. 1 przegląd rocznie).
- W ramach przeglądu wymagane jest odkamienienie istotnych elementów myjni
- Reakcja serwisu w okresie gwarancji - do 48 godzin w dni robocze od zgłoszenia, usunięcie usterki w terminie max. do 5 dni roboczych.
- Maksymalny czas skutecznego usunięcia uszkodzenia - do 7 dni.
- Każdy dzień przestoju spowodowany niesprawnością oferowanego sprzętu przedłuża o ten okres czas gwarancji.
- W przypadku, gdy naprawa w okresie gwarancji nie odniosła rezultatu, urządzenie podlega wymianie na nowe.
- Wykonawca zapewnia części zamienne i materiały eksploatacyjne przez okres 15 lat.
- Podstawienie urządzenia zastępczego na czas naprawy warsztatowej lub u producenta
- Zapewnienie pełnej autoryzowanej obsługi serwisowej przez uprawnioną jednostkę gwarantującą skuteczną interwencję techniczną w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla oferowanego sprzętu.
- Jeśli w zaoferowanych myjniach – pomimo stosowania zalecanych środków do mycia i zmiękczania – będzie następowało osadzanie się kamienia na elementach komory, Zamawiający ma prawo żądać w trybie pilnym nieodpłatnego, skutecznego usunięcia kamienia przez serwis Wykonawcy
C. Szkolenie
- Szkolenie w zakresie obsługi dla personelu medycznego oraz obsługi technicznej (pracowników sekcji sprzętu medycznego)
- Potwierdzenie dokumentem – świadectwem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy dla osób przeszkolonych
- Szczegółowa instrukcja obsługi i eksploatacji musi być dostarczone w języku polskim w formie drukowanej i elektronicznej
- Założenie paszportów technicznych dla dostarczonych urządzeń.
2. TERMIN REALIZACJI:
Do 3 tygodni od daty złożenia zamówienia.
3. KRYTERIA OCENY OFERT:
a. Spełnienie wymagań określonych w punkcie 1,
b. Potwierdzenie terminu realizacji z punktu 2,
c. Najniższa cena
4. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT:
Rozpatrywane będą oferty złożone w formie elektronicznej do dnia 16.05.2016r. na adres: tgutowski@szpital.elblag.pl
Jednocześnie zastrzegamy, że istnieje możliwość zakończenia postępowania bez wyboru złożonej oferty.