Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia bez stosowanie przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 4, pkt.8, PZP, zwraca się z prośbą o składanie ostatecznych ofert cenowych na dostawę 1 szt. Utylizatora gazu Abator EO zgodnie z przedstawionymi niżej wymaganiami:
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
A. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest utylizator tlenku etylenu (EO) używanego w sterylizatorach gazowych 3M™ Steri-Vac. Z uwagi na pełną kompatybilność i współpracę z wymienionymi sterylizatorami musi to być abator do spalania tlenku etylenu 3M™ EO ABATOR.
Zamówienie obejmuje podłączenie urządzenia do istniejącej instalacji oraz uruchomienie i oddanie kompletu urządzeń do bieżącej eksploatacji.
B. Gwarancja, serwis
Pełna gwarancja na cały oferowany sprzęt liczona od dnia odbioru końcowego i przekazania oferowanego sprzętu do bieżącej eksploatacji na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
Przeglądy wymagane przez producenta dla zachowania gwarancji na koszt Wykonawcy wraz z dojazdem (min. 1 przegląd rocznie) wraz z wymianą materiałów wymaganych przy przeglądach gwarancyjnych.
Reakcja serwisu w okresie gwarancji - do 48 godzin w dni robocze od zgłoszenia. Godziny pracy serwisu - dni robocze od godz. 8.00 do 14.00.
Maksymalny czas skutecznego usunięcia uszkodzenia - do 7 dni.
Każdy dzień przestoju spowodowany niesprawnością oferowanego sprzętu przedłuża o ten okres czas gwarancji.
W przypadku, gdy naprawa w okresie gwarancji nie odniosła rezultatu, urządzenie podlega wymianie na nowe po 3 naprawach.
Wykonawca zapewnia części zamienne i materiały eksploatacyjne przez okres minimum 10 lat.
Nieodpłatne podstawienie urządzenia zastępczego na czas trwającej więcej niż 7 dni roboczych naprawy warsztatowej lub u producenta.
Zapewnienie pełnej autoryzowanej obsługi serwisowej przez uprawnioną jednostkę gwarantującą skuteczną interwencję techniczną w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla oferowanego sprzętu.
C. Wymagane czynności przeglądów eksploatacyjnych
- Przeglądy objęte ustawą o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy)
- Przeglądy wynikające z przepisów wymaganych przez Sanepid, itp. (jeśli dotyczy)
- Materiały eksploatacyjne - dot. p-któw 1-2 dostarczane przez Wykonawcę w okresie 36 miesięcy wraz z wymianą i uzupełnieniem
D. Szkolenie
Szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia dla personelu medycznego (minimum 2 osoby) oraz obsługi technicznej (pracowników sekcji sprzętu medycznego - minimum 2 osoby).
Potwierdzenie dokumentem – świadectwem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy dla osób przeszkolonych. Odrębne zaświadczenie dla personelu technicznego, dające możliwość wykonania podstawowych czynności przeglądowych nie zastrzeżonych przez producenta.
Szczegółowa instrukcja obsługi i eksploatacji musi być dostarczone w języku polskim w formie drukowanej i elektronicznej.
Założenie paszportów technicznych dla dostarczonych urządzeń.
II. TERMIN REALIZACJI: Do 12 tygodni od daty złożenia zamówienia.
III. KRYTERIA OCENY OFERT:
a. Spełnienie wymagań określonych w punkcie 1,
b. Potwierdzenie terminu realizacji z punktu 2,
c. Najniższa cena
IV. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT: Rozpatrywane będą oferty złożone w formie elektronicznej do dnia 19.07.2016 na adres: tgutowski@szpital.elblag.pl
Jednocześnie zastrzegamy, że istnieje możliwość zakończenia postępowania bez wyboru złożonej oferty.