Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg w związku z planowanym udzieleniem zamówienia – w trybie art.4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych – na zakup i dostawę czujników pacjenta oraz czujników środowiskowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu zwraca się do Państwa z prośbą o złożenie ostatecznej oferty cenowej.
Zamówienie składa się z 49 pakietów wyszczególnionych w załączniku nr 1 na okres 12 miesięcy.
WARUNKI REALIZACJI
- Szczegółowy wykaz czujników zawiera formularz stanowiący Załączniki nr 1 asortymentowo- cenowy pakiety.
• Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości co do asortymentu do końca bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
• Zamawiający wymaga aby zaoferowane przez Wykonawcę czujniki były fabrycznie nowe wolne od wad technicznych, w pełni kompatybilne ze sprzętem medycznym, do którego mają być stosowane.
- Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych (zamienników) czujników jedynie takich, które spełniać będą wymogi:
• są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 roku), nie gorszej jakości niż odpowiadające im części oryginalne,
• posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt w języku angielskim lub polskim,
• są w pełni kompatybilne ze sprzętem medycznym, do którego mają być stosowane.
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert na dany pakiet.
Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet, jak również na wszystkie pakiety.
Wykonawca zobowiązuje się do złożenia wypełnionego arkusza asortymentowo-cenowego dla każdego pakietu.
Wykonawca oświadcza, że cena zawarta w arkuszu asortymentowo- cenowym jest ceną całkowitą łącznie z dostawą i zostanie niezmienna w okresie 12 miesięcy od daty wybrania wykonawcy.
- Wykonawca oświadcza, że posiada dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010 nr 107 poz.679). i przedstawi na każde żądanie zamawiającego.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA ORAZ WARUNKI PŁATNOŚCI
- Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia wybrania wykonawcy na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego – pracownika Sekcji Sprzętu Medycznego lub pracownika Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
- Termin realizacji dostaw częściowych – maksymalnie do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia częściowego.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres (minimum 3 miesiące) od daty dostawy, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych.
- Warunki płatności: odsetki nie wyższe niż ustawowe w skali roku, termin płatności nie krótszy niż 30 dni kalendarzowych od wystawienia faktury za wykonanie usługi Strony ustalają, że wierzytelności wynikające z niniejszej oferty nie podlegają cesji bez zgody Zamawiającego.
- Wykonawca oświadcza, że nie przyjmie poręczenia od jakiegokolwiek podmiotu dotyczącego wierzytelności wynikającej z oferty.
- Każda faktura musi zawierać wzmiankę o zakazie cesji bez zgody Zamawiającego.
- Brak wzmianki powoduje odpowiedzialność odszkodowawczą względem Zamawiającego.
KRYTERIA OCENY OFERT:
- Cena 100% w danym pakiecie
WYMOGI:
W toku dokonywania oceny złożonych ofert ostatecznych, Zamawiający może jednorazowo żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej oferty, a także ich ewentualnego uzupełnienia, o ile uzupełnienie nie będzie wpływać na kryterium wyboru oferty, tj. zaproponowaną przez Wykonawcę cenę.
Jeżeli Wykonawca w zakreślonym terminie przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień dot. treści złożonej oferty, a także nie dokona ich uzupełnienia lub też treść uzupełnionych dokumentów nie będzie potwierdzała wymagań postawionych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty ostatecznej, jego oferta zostanie odrzucona.
Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT:
Rozpatrywane będą oferty złożone w formie elektronicznej do dnia 28.07.2016 do godz.10:00 na adres: snadraus@szpital.elblag.pl