ZP-16/2017 Dostawa drobnych narzędzi chirurgicznych

data dodania: 20 marca 2017, 14:38 odsłon: 6220

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia - w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dostawę drobnych narzędzi chirurgicznych w 5 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu (opis asortymentu, ilości i wymagań w Załączniku  nr 1/2/3/4/5 do zaproszenia) zwraca się do Państwa o złożenie ostatecznej oferty cenowej na sprzedaż  w/w. do 31.12.2017r licząc od dnia podpisania umowy (realizacja zgodnie z zamówieniem częściowym).

I. Warunki realizacji:

  1. Dostawy realizowane transportem własnym lub wynajętym przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.
  2. Termin dostawy w dni powszednie do godz. 7:30 do godz. 13:30
  3. Termin realizacji dostaw- maksymalnie do 8 tygodni od złożenia zamówienia częściowego
  4. Istnieje możliwość niewykorzystania asortymentu w ilości podanej w niniejszym zaproszeniu.

II. Kryterium oceny ofert w danym pakiecie:

  1. Cena -100%

III. Wymogi wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:

  1. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych dla całego zaoferowanego asortymentu zgodnego z załącznikiem Nr 1/ 2/3/4/5 do niniejszego zaproszenia.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wypełniony arkusz asotymentowo-cenowy (zał. od Nr 1/2/3/4/5)  - stosownie do zakresu złożonej oferty, podając w każdym wierszu nazwę handlową  oraz nazwę producenta zaoferowanego  produktu.
  4. Wypełniony druk oferty wraz z załącznikami powinien być podpisany przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do uzupełnienia brakujących w ofercie dokumentów (np. pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, wymaganych atestów  itp.) lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
  6. Zamawiający wymaga aby narzędzia były  wykonane ze stali wysoko gatunkowej obrabianej, utwardzanej i hartowanej ze wstępną pasywacją w roztworze kwasu cytrynowego wykonaną  przez  producenta.
  7. Zamawiający wymaga aby ramiona nożyczek były  łączone za pomocą śrubki lub wkrętem odpowiednio zabezpieczonym przed przypadkowym odkręceniem.
  8. Zamawiający wymaga aby wszystkie produkowane narzędzia spełniają normę DIN EN ISO 13402 dotyczącą odporności na korozję - potwierdzone certyfikatem
  9. Zamawiający wymaga aby wszystkie  narzędzia podlegały procesowi:
    - mycia (ultradźwięki, środki myjące i neutralizacja dopuszczone przez PZH)
    - dezynfekcja (temperaturowa i chemiczna) środkami dopuszczonymi przez PZH
    -  sterylizacja: parowa w autoklawach w temperaturze 121 - 134 stopnie Celsjusza, niskotemperaturowa dla materiałów wrażliwych oraz nadtlenek wodoru i plazma.  Powyższe należy potwierdzić odpowiednim dokumentem - instrukcja mycia, dezynfekcji, sterylizacji, przechowywania. Instrukcja powinna być zwięzłym dokumentem.
  10. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji i w tym bezpłatnie zapewnia proces regeneracji oraz udzieli kolejnej 24 miesięcznej gwarancji przy czym gwarancja po regeneracji nie może skracać podstawowego -36 miesięcznego okresu gwarancji. Proces regeneracji narzędzia chirurgicznego to proces przywrócenia pełnej jego sprawności funkcjonalnej i użytkowej polegającej na:
    - całkowitym demontażu instrumentów i ich czyszczeniu, polerowaniu całej powierzchni instrumentów, naprawie typu: ostrzenie, przy zachowaniu bądź przywróceniu oryginalnego kształtu, wymianę części zamiennych, ulegających procesowi eksploatacji, wymianę wkładek z twardego stopu metali poprzez hartowanie i lutowanie w próżni dla narzędzi typu imadła, kleszczyki, przywrócenie złoceń uchwytów, ustawianie geometrii pracy instrumentu (chwytu, cięcia), wykonanie testów funkcyjnych  zgodnie z procedurą technologiczną wymaganą dla nowych narzędzi, konserwacja oraz trwałe oznakowanie wg wymagań zamawiającego. Narzędzie po regeneracji podlega min 24 miesięcznej gwarancji. Zamawiający dla potwierdzenia spełniania wymagań jakości w/w procesu wymaga certyfikatu ISO 9001-2009.
  11. Zamawiający wymaga aby  wszystkie oferowane narzędzia spełniały  normę EN ISO 7153-1. potwierdzone certyfikatem
  12. Zamawiający wymaga aby narzędzia były  oznaczone kodem  Data matrix czyli matrycowym dwuwymiarowym  kodem kreskowy, pozwalającym na pełną identyfikację narzędzi w zestawie i możliwość skanowania każdego instrumentu znajdującego się w zestawie.
  13. Zamawiający wymaga aby wszystkie narzędzia oznakowane były : logo producenta i numerem katalogowym oraz napisem określonym przez zamawiającego.
  14. Dla potwierdzenia wymaganych parametrów i wymagań Zamawiający wymaga dostarczenia następujących certyfikatów:
    a/ certyfikatu ISO 9001 : 2009 dla potwierdzenia jakości warunków procesu produkcyjnego oferowanych narzędzi
    b/ certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla oferowanego wyrobu medycznego.
    c/ karty katalogowej/karty technicznej wraz ze zdjęciem oferowanego narzędzia, potwierdzającej wymagane parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia i wymaganiach
  15. Załączone dokumenty muszą być w języku polskim i jednoznacznie potwierdzać wymagania zawarte w Załącznikach Nr1/2/3/4/5 do zaproszenia.
  16. Termin płatności 30 dni (przelew) licząc od dnia dostarczenia danej partii towaru do siedziby
  17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uzna się taka, która obejmuje jeden pełny pakiet.
  18. Wykonawca zobowiązany jest złożyć załącznik do oferty stanowiący opis przedmiotu zamówienia np. katalogi, potwierdzające spełnione wymagania
  19. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku:
    a) nie załączenia druku oferty (zał. Nr 6 zaproszenia)
    b) nie załączenia wypełnionego arkusza asortymentowo -cenowego (zał. Nr 1/2/3/4/5 do zaproszenia)
    c) nie wypełnienia cen jednostkowych, nazwy handlowej oraz nazwy producenta w każdym wierszu danego arkusza asortymentowo-cenowego ( zał Nr 1/2/3/4/5 do zaproszenia)
    d) nie uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie brakujących dokumentów złożenia wyjaśnień, o których mowa w pkt. III ppkt. 5. (Zamawiający informuje, że tylko jeden raz wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej oferty lub ewentualnego uzupełnienia dokumentów)
    e) gdy oferta Wykonawcy i/lub uzupełnione przez Wykonawcę dokumenty nie potwierdzą spełnienia  wymagań opisanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty ostatecznej  (Zamawiający oprócz weryfikacji zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie  parametrów zastrzega  sobie także możliwość sprawdzenia zgodności parametrów na stronach internetowych lub  aktualnych katalogach producenta)
    f) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie udzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy gdy wpłyną do Zamawiającego później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.

    Ofertę opatrzoną następującym napisem: „Oferta na dostawę drobnych narzędzi chirurgicznych  dla potrzeb WSZ ”prosimy przesłać pisemnie w terminie do dnia 28.03.2017r. na adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, Sekretariat pok. Nr 44
  20. Osoba upoważniona do kontaktu: Dorota Serafin S. Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych,  tel. 55 234 55 47
  21. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania
Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 2 080 220


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/82,zakupy-do-30-000-eur/a,805,zp-16-2017-dostawa-drobnych-narzedzi-chirurgicznych.html