ZP-19/2017 Dostawazestawów do stabilizacji tylnej transpedikularnej

data dodania: 22 marca 2017, 13:09 odsłon: 5214

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia - w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych dostawę zestawów do stabilizacji tylnej transpedikularnej złamań pourazowych i zmian zwyrodnieniowych dla potrzeb  Oddziału Neurochirurgii, Neurotraumatologii i Chirurgii kręgosłupa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu (opis asortymentu, ilości i wymagań w Załączniku  Nr1 do zaproszenia) zwraca się do Państwa o złożenie ostatecznej oferty cenowej na sprzedaż  w/w.

I. Warunki realizacji:

  1. Dostawy realizowane transportem własnym lub wynajętym przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.
  2. Dostawa  nastąpi w dni robocze (pn. – pt) w godzinach od 7:30-13:30  do Apteki Szpitalnej WSZ Osoba odpowiedzialna za odbiór  ilościowy  towaru – pracownik komory przyjęć Apteki Szpitalnej WSZ.
  3. Termin dostaw częściowych oraz uzupełnienia Magazynu Depozytowego - 48 godzin od  zgłoszenia zużycia przez Aptekę Szpitalną WSZ.
  4. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela, ustawowe święto)  dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
  5. Wykonawca utworzy, w terminie 7 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy, w siedzibie Zamawiającego, nieodpłatny magazyn depozytowy  na zasadach, w asortymencie oraz ilościach, które zostały uregulowane w umowie depozytu  stanowiącej integralną część umowy.
  6. Istnieje możliwość niewykorzystania asortymentu w ilości podanej w niniejszym zaproszeniu.
  7. Umowa podpisana będzie obowiązywać przez 3 miesiące od momentu jej podpisania.
  8. Wyroby medyczne muszą mieć co najmniej 6 miesięczny okres ważności licząc od dnia ich dostawy do siedziby Zamawiającego.

II. Kryterium oceny ofert w danym pakiecie:

  1. Cena -100%

III. Wymogi wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:

  1. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych  dla całego zaoferowanego asortymentu zgodnego z załącznikiem Nr1 do niniejszego zaproszenia.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wypełniony arkusz asotymentowo-cenowy ( zał. od Nr 1) - stosownie do zakresu złożonej oferty, podając w każdym wierszu nazwę handlową  oraz nazwę producenta zaoferowanego  produktu.
  4. Wypełniony druk oferty wraz z załącznikami powinien być podpisany przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do uzupełnienia brakujących w ofercie dokumentów (np. pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, wymaganych atestów  itp.) lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
  6. Termin płatności: 30 dni (przelew) licząc od dnia dostarczenia faktury za daną dostawę do siedziby Zamawiającego.
  7. Wykonawca zobowiązany jest złożyć załącznik do oferty stanowiący opis przedmiotu zamówienia np. katalogi, potwierdzające spełnione wymagania.
  8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku:
    a) nie załączenia druku oferty ( zał. Nr 2 zaproszenia)
    b) nie załączenia wypełnionego arkusza asortymentowo -cenowego (zał.Nr 1) do zaproszenia)
    c) nie wypełnienia cen jednostkowych, nazwy handlowej oraz nazwy producenta w każdym wierszu danego arkusza asortymentowo-cenowego ( zał Nr 1 do zaproszenia)
    d) nie uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie brakujących dokumentówzłożenia wyjaśnień, o których mowa w pkt. III ppkt. 5. (Zamawiający informuje, że tylko jeden raz wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej oferty lub ewentualnego uzupełnienia dokumentów)
    e) gdy oferta Wykonawcy i/lub uzupełnione przez Wykonawcę dokumenty nie potwierdzą spełnienia  wymagań opisanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty ostatecznej (Zamawiający oprócz weryfikacji zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie  parametrów zastrzega  sobie także możliwość sprawdzenia zgodności parametrów na stronach internetowych lub  aktualnych katalogach producenta)
    f) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie udzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy gdy wpłyną do Zamawiającego później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.

IV. Osoba upoważniona do kontaktu: Dorota Serafin S. Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych tel. 55 234 55 47

W toku dokonywania oceny złożonych ofert ostatecznych. Zamawiający może jednorazowo żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej oferty, a także ich ewentualnego uzupełnienia, o ile uzupełnienie nie będzie wpływać na kryterium wyboru oferty, tj. zaproponowaną przez Wykonawcę cenę.

Jeżeli Wykonawca w zakreślonym terminie przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień dot. treści złożonej oferty, a także nie dokona ich uzupełnienia lub też treść uzupełnionych dokumentów nie będzie potwierdzała wymagań postawionych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty ostatecznej, jego oferta zostanie odrzucona.

W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub oferty złożone zostaną odrzucone, lub pojawi się błąd, który uniemożliwi podpisanie ważnej umowy wówczas Zamawiający unieważni postępowanie.

Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.

Ofertę opatrzoną następującym napisem: „Oferta na dostawę zestawów do stabilizacji tylnej transpedikularnej złamań pourazowych i zmian zwyrodnieniowych dla potrzeb WSZ” prosimy przesłać pisemnie w terminie do dnia 30.03.2017r.  na adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, Sekretariat pok. Nr 44

Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 2 080 547


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/82,zakupy-do-30-000-eur/a,810,zp-19-2017-dostawazestawow-do-stabilizacji-tylnej-transpedikularnej.html