Zapytanie cenowe - naprawa i konserwacja sprzętu gaśniczego - powtórzenie postępowania

data dodania: 14 lutego 2013, 12:00 odsłon: 8686

Działając w trybie określonym przez art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu zaprasza do złożenia oferty na: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

Elbląg, dnia 14 lutego 2013r.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

50413200-5

Naprawę i konserwację sprzętu gaśniczego należy prowadzić w niżej wymienionych w obiektach:

  • Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu – ul. Królewiecka 146;
  • Dział Ratownictwa Medycznego i Sekcja Transportu – ul. Elizy Orzeszkowej 6
  • Stacja Wyjazdową DRM w Tolkmicku – ul. Sportowa 1
  • Stacja Wyjazdową DRM w Młynarach – ul. 1 Maja 21
  • Stacja Wyjazdową DRM w Pasłęku – ul. Bankowa 25 1.
  1. Zakres usługi obejmował będzie w szczególności:
    • wykonywaniu czynności przeglądowo – konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego oraz gaśnic w ww. obiektach z częstotliwością nie mniejszą niż jeden raz w roku, przed upływem terminu określającego sprawność sprzętu,
    • legalizacji technicznej gaśnic i przeprowadzaniu badań wymaganych prawem, a w szczególności warunkami określonymi przez Urząd Dozoru Technicznego i PSP,
    • badanie ciśnienia i wydajności wewnętrznej i wewnętrznych sieci hydrantowej –raz do roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
    • utylizacji gaśnic wycofanych z eksploatacji z uwagi na ich stan techniczny, z zachowaniem obowiązującego prawa,
    • utrzymanie w stałej sprawności technicznej sprzętu ppoż. objętego umową,
    • przyjmowanie zgłoszeń Zamawiającego o niesprawności sprzętu ppoż. i podejmowanie w czasie do 2 godzin przez od momentu zgłoszenia, przez wszystkie dni tygodnia w okresie trwania umowy,
    • przywrócenie do pełnej sprawności sprzętu ppoż. w terminie do 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, wykonawca na czas naprawy i remontu uszkodzonego sprzętu, zapewni w pełni sprawne wyposażenie zastępcze.
    • informowanie na bieżąco Kierowników obiektów o konieczności uzupełnienia wyposażenia w sprzęt ppoż.,
    • ponoszenie kosztów wszystkich części zamiennych i materiałów koniecznych do bieżącej konserwacji sprzętu ppoż. objętego umową.
    • przygotowaniu w czwartym kwartale każdego roku, raportu o stanie technicznym konserwowanego sprzętu ppoż. w świetle obowiązującego prawa (z uwzględnieniem ewentualnych jego zmian),
    • Z każdorazowego przeglądu, konserwacji, badań czy utylizacji podręcznego sprzętu gaśniczego Wykonawca sporządzi protokół, który musi być zaakceptowany przez Zamawiającego
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    • 2 kg gaśnice proszkowe,
    • 4 kg gaśnice proszkowe,
    • 25 kg agregaty proszkowy,
    • 5 kg gaśnicza śniegowa,
    • 2 kg urządzenia gaśnicze
    • przeglądy techniczne i konserwacje wraz z pomiarem ciśnienia i wydajności hydrantów wewnętrznych i zaworów hydrantowych,

II. WARUNKI PŁATNOŚCI

Termin płatności 30 dni od daty dostarczenia gotowego projektu i otrzymania faktury od Wykonawcy.

III. WARUNKI WYKONANIA

Wymagany termin realizacji usługi do 31-12-2015 rok.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy z należytą starannością i zgodnie z wymaganiami
    • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz. 719 z 2010 r.)
    • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.07.2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. Nr 124 poz.1030)
    • Norma PN-EN 671-3 i zaleceniami producenta sprzętu.
  2. Wykonawca na potwierdzenie aktualnego poziomem wiedzy technicznej realizowanych przez siebie usług przestawi, dokumenty świadczące że jest autoryzowanym przedstawicielem niżej wymienionych producentów gaśnic w zakresie przeglądu i konserwacji”
    • Katowickich Zakładów Wyrobów Metalowych,
    • Grodkowskich Zakładów Wyrobów Metalowych,
    • Wytwórni Sprzętu Ppoż. "OGNIOCHRON" w Andrychowie
      lub posiada certyfikat jakości świadczonych usług.
  3. Wycenę usługi Wykonawca musi przeprowadzić na załączniku nr 2 (Formularzu Oferty Cenowej). Cena oferty musi obejmować pełny zakres opisanego zamówienia.
  4. Cena oferty musi uwzględniać fakt, iż materiały konieczne do prowadzenia prac konserwacyjnych, muszą posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty,
  5. Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosownie do przepisu § 9 ust.6 z Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom(…), Dz.U.Nr 95, poz. 798. Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
  7. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonane prace zgodnie z wymaganiami P.S.P., a w przypadkach tam nieokreślonych na okres minimum 12 miesięcy liczony od dnia dokonania obioru konkretnej części usługi,
  8. Wykonawca przedstawi ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w celu zabezpieczenia roszczeń o naprawienie szkody, która może powstać w związku z prowadzoną działalnością. na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Zamawiający ma prawo naliczyć Wykonawcy karę umowną w razie:
    a. odstąpienia od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto.
    b. zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za tę pracę, za każdy dzień zwłoki;
    c. zwłoki w usunięciu wad w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za tę pracę, za każdy dzień zwłoki; licząc od dnia uzgodnionego przez strony jako termin usunięcia wad.

IV. RODZAJ ZAMÓWIENIA

Usługi

V. TRYB POSTĘPOWANIA

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o wewnętrzny system przeprowadzania postępowań o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej 14 000 euro netto ustanowiony przez Zamawiającego.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena

VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty i materiały informacyjne prosimy wysyłać w postaci elektronicznej na adres:

mjastrzab@szpital.elblag.pl . Osoba do kontaktów: Marcin Jastrząb tel. 552395630.

Adres strony internetowej, na której dostępny jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: http://www.szpital.elblag.pl/

Rozpatrywane będą oferty złożone do dnia 25.02.2013.

Jednocześnie zastrzega się, że istnieje możliwość zakończenia postępowania bez wyboru złożonej oferty.

VIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY

Wykonawcę, którego ofertę wybrano, Zamawiający poinformuje o terminie podpisania umowy.

Załączone pliki:

Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 2 079 284


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/82,zakupy-do-30-000-eur/a,87,zapytanie-cenowe-naprawa-i-konserwacja-sprzetu-gasniczego-powtorzenie-postepowania.html