Szczegółowe Warunki Konkursu Ofert (w dalszej części zwane SWKO)
KOD CPV 85121100-4 – ogólne usługi lekarzy specjalistów
Kryteria oceny, warunki wymagane od oferentów, zasady w przypadkach, w których Udzielający zamówienia odrzuca ofertę lub unieważnia postępowanie oraz informacja o środkach odwoławczych - stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia o Konkursie, opublikowany na stronie internetowej Udzielającego zamówienia.
I. Informacje ogólne
1. Nazwa i adres Udzielającego Zamówienia:
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, tel. 55 - 2395900, fax. 55 -2345612, NIP: 578-25-17-492, REGON: 170745930
2. Ogłoszenie o konkursie umieszcza się:
- na stronie internetowej Szpitala www.szpital.elblag.pl, zakładka ogłoszenie
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Szpitala, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
3. Postępowanie konkursowe prowadzone będzie w oparciu o przepisy:
- Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej w dalszej części „Ustawą”,
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny,
- innych obowiązujących przepisów prawa.
4. Do kontaktów z ramienia Udzielającego zamówienia uprawniony jest:
Dział Służb Pracowniczych – Sekcja Kontraktów, pokój 7C, tel.: 55 239 57 19.
II. Przedmiot postępowania i kryteria oceny ofert
1. Przedmiotem postępowania jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w ramach kontraktów całościowych, dyżurów i / lub wykonania niektórych procedur na rzecz pacjentów Szpitala oraz wykonywanie zadań Koordynatora Oddziału i poradni: KOD CPV 85121100-4 – ogólne usługi lekarzy specjalistów
w okresie od 01.01.2023 r. nie dłużej jednak niż do 31.12.2028 r. na podstawie zawartej umowy cywilnoprawnej z możliwością wcześniejszego wypowiedzenia umowy.
2. Realizacja świadczeń o których mowa w pkt 1. odbywać się będzie na zasadach określonych w umowie cywilnoprawnej. Świadczenia będą wykonywane w siedzibie Udzielającego zamówienia.
3. Wzór umowy dostępny jest w Dziale Służb Pracowniczych - Sekcja Kontraktów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pokój nr 7C, tel. 55 239 57 19.
4. Kryteria oceny ofert:
Kryteriami oceny ofert są:
„J”- jakość rozumiana jako wykonywanie świadczeń zgodnie z przepisami regulującymi zasady ich wykonywania co należy potwierdzić stosownym oświadczeniem – 5 pkt.
„K”- kompleksowość – oferta musi obejmować wszystkie rodzaje zamawianych świadczeń na danym oddziale pod rygorem jej odrzucenia - 5 pkt.
„D”- dostępność – świadczenie usług będzie wykonywane od dnia określonego jako dzień rozpoczęcia udzielania świadczeń zdrowotnych i pełnienia funkcji koordynatora oddziału i poradni w zawartej umowie, co należy potwierdzić stosownym oświadczeniem - 5 pkt.
„C”- ciągłość – świadczenia muszą być wykonywane w całym przewidywanym okresie udzielania zamówienia, co należy potwierdzić stosownym oświadczeniem - 5 pkt,
„W” – pisemna wizja rozwoju danego Oddziału dołączona do oferty - 10 pkt.
„Cena” – zaoferowana wartość świadczeń - 70 pkt – przy czym oferta z najniższą ceną otrzyma 70 pkt, zaś pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.
Porównanie ofert nastąpi wg wzoru:
+ K + D +C + W + Cena
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Udzielający zamówienie zastrzega sobie prawo zawarcia umów także z oferentami, których oferty uzyskały mniejszą liczbę punktów, o ile spełniają wszystkie wymagania konkursu.
III. Wymagania
a. W konkursie ofert, zgodnie z art. 26 ust. 1 Ustawy o działalności leczniczej zamówienie może być udzielone podmiotowi wykonującemu działalność leczniczą lub osobie legitymującej się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym zakresie lub określonej dziedzinie medycyny, co oferent potwierdza dokumentami świadczącymi o uzyskaniu odpowiednich kwalifikacji w zakresie, w jakim przystępuje do konkursu oraz wpisami do odpowiednich rejestrów.
b. Do konkursu mogą przystąpić tylko i wyłącznie oferenci spełniający wymagania określone w przepisach szczególnych oraz niniejszych SWKO.
c. W sprawach nieuregulowanych w niniejszych SWKO stosuje się obowiązujące przepisy prawa.
d. Oferent zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia stosownie do rodzaju zamówienia w tym:
IV. Odrzucenie oferty:
1. Odrzuca się ofertę:
2. W przypadku gdy oferent nie przedstawił wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy jego oferta zawiera braki formalne, komisja wzywa oferenta do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
V. Unieważnienie postępowania.
1. Unieważnienie postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej, następuje gdy:
a). nie wpłynęła żadna oferta,
b). wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, z zastrzeżeniem ust.2,
c). odrzucono wszystkie oferty,
d). kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Udzielający zamówienia przeznaczył na finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej w danym postępowaniu;
e) nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub zawarcie umowy nie leży w interesie ubezpieczonych, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
2.Jeżeli w toku konkursu ofert wpłynęła tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, komisja może przyjąć tę ofertę, gdy z okoliczności wynika, że na ogłoszony ponownie na tych samych warunkach konkurs ofert nie wpłynie więcej ofert.
VI. Środki odwoławcze:
1.Oferent, którego interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Udzielającego zamówienia zasad przeprowadzenia postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej przysługują środki odwoławcze i skarga na zasadach określonych w art. 153 i 154 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
2. Środki odwoławcze nie przysługują na:
a) wybór trybu postępowania;
b) niedokonanie wyboru oferenta;
c) unieważnienie postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej
VII. Protest
1.W toku postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej, do czasu zakończenia postępowania, oferent może złożyć do komisji umotywowany protest w terminie 7 dni roboczych od dnia dokonania zaskarżanej czynności.
2.Do czasu rozpatrzenia protestu postępowanie w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej ulega zawieszeniu, chyba, że z treści protestu wynika, że jest on oczywiście bezzasadny.
3.Komisja rozpatruje i rozstrzyga protest w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania i udziela pisemnej odpowiedzi składającemu protest. Nieuwzględnienie protestu wymaga uzasadnienia.
4. Protest złożony po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
5.Informacje o wniesieniu protestu i jego rozstrzygniecie niezwłocznie zamieszcza
się na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Szpitala.
6. W przypadku uwzględnienia protestu komisja powtarza zaskarżoną czynność
VIII. Odwołanie:
1. Oferent biorący udział w postępowaniu może wnieść do dyrektora Szpitala w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia o rozstrzygnięciu postępowania, odwołanie dotyczące rozstrzygnięcia postępowania. Odwołanie wniesione po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
2. Odwołanie rozpatrywane jest w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. Wniesienie odwołania wstrzymuje zawarcie umowy o udzielenie świadczeń zdrowotnych do czasu jego rozpatrzenia.
Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.
Ilość wyświetleń strony: 2 274 032