Zaproszenie do złożenia oferty na DEFIBRYLATOR - 1 sztuka

data dodania: 11 lipca 2014, 8:22 odsłon: 6810

Zaproszenie do złożenia oferty


Niniejszym mam przyjemność zaprosić Państwa do złożenia oferty na:


DEFIBRYLATOR - 1 sztuka


zgodnie z przedstawionymi niżej wymaganiami:


  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:


A. Parametry techniczne i funkcje przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj fali defibrylującej - dwufazowa - z kompensacją impedancji ciała pacjenta zapewniającą stałość kształtu impulsu zarówno przy defibrylacji przy pomocy łyżek zewnętrznych jak i elektrod jednorazowych.

2. Poziom energii defibrylacji w zakresie: co najmniej 5 - 200J

3. Kardiowersja

4. Defibrylacja ręczna

5. Defibrylacja półautomatyczna

6. Aparat wyposażony w ekran ciekłokrystaliczny lub ekran elektroluminescencyjny o przekątnej: min. 5”

7. Monitorowanie EKG z możliwością podłączenia przewodów 3 i 5 odprowadzeniowego.

8. Możliwość zapisu trendu EKG lub zapisu fragmentów przebiegu EKG.

9. Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci

10. Automatyczny układ rozładowania

11. Funkcja stymulacji zewnętrznej z możliwością wykonania stymulacji w trybach na „żądanie” i asynchronicznym.

12. Minimalna ilość wyładowań (praca na akumulatorze) przy max. mocy i temperaturze otoczenia 20 ºC: 30

13. Zasilanie sieciowo - akumulatorowe

14. Czas ładowania defibrylatora do max. energii (liczony od momentu aktywowania do sygnału gotowości do defibrylacji): max.7 sekund

15. Ładowarka akumulatorów wbudowana (zintegrowana) do defibrylatora

16. Wbudowany rejestrator termiczny uruchomiany (z łyżek defibrylatora lub panelu defibrylatora):

- ręcznie

- automatyczne

17. Układ monitorujący zabezpieczony przed impulsem defibrylatora

18. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim (dotyczy również opisów na panelu sterowania, oraz wydawanych przez aparat komunikatów głosowych)

19. Akumulatory na wyposażeniu: min. 1 szt.

20. Przewód EKG 3-odprowadzeniowy długość min. 2m: 2 szt.

21. Przewód elektrod stymulacji zewnętrznej (jeśli jest wymagany): 1 + 1 szt.

22. Elektrody do stymulacji zewnętrznej: 5 + 5 kompletów

23. Wózek jezdny pod defibrylator, 2 półki lub kosze na wyposażeniu.

24. Wózek lub defibrylator wyposażony w uchwyt (stację dokującą) umożliwiający łatwy demontaż i montaż defibrylatora przez użytkownika. Uchwyt musi gwarantować dobre mocowanie sprzętu do wózka.


B. Gwarancja, serwis

1. Pełna gwarancja na cały oferowany sprzęt liczona od dnia odbioru końcowego i przekazania oferowanego sprzętu do bieżącej eksploatacji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.

2. Przeglądy wymagane przez producenta dla zachowania gwarancji na koszt Wykonawcy wraz z dojazdem (min. 1 przegląd rocznie) wraz z wymianą materiałów wymaganych przy przeglądach gwarancyjnych.

3. Reakcja serwisu w okresie gwarancji - do 48 godzin w dni robocze od zgłoszenia, usunięcie usterki w terminie max. do 5 dni roboczych.

4. Maksymalny czas skutecznego usunięcia uszkodzenia - do 7 dni.

5. Każdy dzień przestoju spowodowany niesprawnością oferowanego sprzętu przedłuża o ten okres czas gwarancji .

6. W przypadku, gdy naprawa w okresie gwarancji nie odniosła rezultatu, urządzenie podlega wymianie na nowe po 3 naprawach.

7. Wykonawca zapewnia części zamienne i materiały eksploatacyjne przez okres minimum 10 lat.

8. Nieodpłatne podstawienie urządzenia zastępczego na czas naprawy warsztatowej lub u producenta, trwającej więcej niż 7 dni roboczych.

9. Zapewnienie pełnej autoryzowanej obsługi serwisowej przez uprawnioną jednostkę gwarantującą skuteczną interwencję techniczną w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla oferowanego sprzętu.


C. Wymagane czynności przeglądów eksploatacyjnych

1. Przeglądy objęte ustawą o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy)

2. Przeglądy wynikające z przepisów wymaganych przez Sanepid, itp. (jeśli dotyczy)

3. Materiały eksploatacyjne - dot. p-któw 1-2 dostarczane przez Wykonawcę w okresie 36 miesięcy wraz z wymianą i uzupełnieniem


D. Szkolenie

1. Szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia dla personelu medycznego (minimum 2 osoby) oraz obsługi technicznej (pracowników sekcji sprzętu medycznego - minimum 2 osoby).

2. Potwierdzenie dokumentem – świadectwem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy dla osób przeszkolonych. Odrębne zaświadczenie dla personelu technicznego, dające możliwość wykonania podstawowych czynności przeglądowych nie zastrzeżonych przez producenta.

3. Szczegółowa instrukcja obsługi i eksploatacji musi być dostarczone w języku polskim w formie drukowanej i elektronicznej.

4. Założenie paszportów technicznych dla dostarczonych urządzeń.


  1. TERMIN REALIZACJI:

Do 5 tygodni


  1. KRYTERIA OCENY OFERT:

    1. Spełnienie wymagań określonych w punkcie 1,

    2. Potwierdzenie terminu realizacji z punktu 2,

    3. Najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia wyrażone w korzystniejszych niż wymagane propozycjach serwisowych i gwarancyjnych lub najniższa cena


  1. TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT:

Rozpatrywane będą oferty złożone w formie elektronicznej do dnia 16.07.2014 na adres: tgutowski@szpital.elblag.pl


Na ten adres należy również kierować ewentualne pytania dotyczące postępowania.


Jednocześnie zastrzegam, że istnieje możliwość zakończenia postępowania bez wyboru złożonej oferty.



Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 2 086 275


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/82,zakupy-do-30-000-eur/a,260,zaproszenie-do-zlozenia-oferty-na-defibrylator-1-sztuka.html