Zaproszenie do złożenia oferty
Niniejszym mam przyjemność zaprosić Państwa do złożenia oferty na:
DEFIBRYLATOR - 1 sztuka
zgodnie z przedstawionymi niżej wymaganiami:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
A. Parametry techniczne i funkcje przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj fali defibrylującej - dwufazowa - z kompensacją impedancji ciała pacjenta zapewniającą stałość kształtu impulsu zarówno przy defibrylacji przy pomocy łyżek zewnętrznych jak i elektrod jednorazowych.
2. Poziom energii defibrylacji w zakresie: co najmniej 5 - 200J
3. Kardiowersja
4. Defibrylacja ręczna
5. Defibrylacja półautomatyczna
6. Aparat wyposażony w ekran ciekłokrystaliczny lub ekran elektroluminescencyjny o przekątnej: min. 5”
7. Monitorowanie EKG z możliwością podłączenia przewodów 3 i 5 odprowadzeniowego.
8. Możliwość zapisu trendu EKG lub zapisu fragmentów przebiegu EKG.
9. Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci
10. Automatyczny układ rozładowania
11. Funkcja stymulacji zewnętrznej z możliwością wykonania stymulacji w trybach na „żądanie” i asynchronicznym.
12. Minimalna ilość wyładowań (praca na akumulatorze) przy max. mocy i temperaturze otoczenia 20 ºC: 30
13. Zasilanie sieciowo - akumulatorowe
14. Czas ładowania defibrylatora do max. energii (liczony od momentu aktywowania do sygnału gotowości do defibrylacji): max.7 sekund
15. Ładowarka akumulatorów wbudowana (zintegrowana) do defibrylatora
16. Wbudowany rejestrator termiczny uruchomiany (z łyżek defibrylatora lub panelu defibrylatora):
- ręcznie
- automatyczne
17. Układ monitorujący zabezpieczony przed impulsem defibrylatora
18. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim (dotyczy również opisów na panelu sterowania, oraz wydawanych przez aparat komunikatów głosowych)
19. Akumulatory na wyposażeniu: min. 1 szt.
20. Przewód EKG 3-odprowadzeniowy długość min. 2m: 2 szt.
21. Przewód elektrod stymulacji zewnętrznej (jeśli jest wymagany): 1 + 1 szt.
22. Elektrody do stymulacji zewnętrznej: 5 + 5 kompletów
23. Wózek jezdny pod defibrylator, 2 półki lub kosze na wyposażeniu.
24. Wózek lub defibrylator wyposażony w uchwyt (stację dokującą) umożliwiający łatwy demontaż i montaż defibrylatora przez użytkownika. Uchwyt musi gwarantować dobre mocowanie sprzętu do wózka.
B. Gwarancja, serwis
1. Pełna gwarancja na cały oferowany sprzęt liczona od dnia odbioru końcowego i przekazania oferowanego sprzętu do bieżącej eksploatacji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
2. Przeglądy wymagane przez producenta dla zachowania gwarancji na koszt Wykonawcy wraz z dojazdem (min. 1 przegląd rocznie) wraz z wymianą materiałów wymaganych przy przeglądach gwarancyjnych.
3. Reakcja serwisu w okresie gwarancji - do 48 godzin w dni robocze od zgłoszenia, usunięcie usterki w terminie max. do 5 dni roboczych.
4. Maksymalny czas skutecznego usunięcia uszkodzenia - do 7 dni.
5. Każdy dzień przestoju spowodowany niesprawnością oferowanego sprzętu przedłuża o ten okres czas gwarancji .
6. W przypadku, gdy naprawa w okresie gwarancji nie odniosła rezultatu, urządzenie podlega wymianie na nowe po 3 naprawach.
7. Wykonawca zapewnia części zamienne i materiały eksploatacyjne przez okres minimum 10 lat.
8. Nieodpłatne podstawienie urządzenia zastępczego na czas naprawy warsztatowej lub u producenta, trwającej więcej niż 7 dni roboczych.
9. Zapewnienie pełnej autoryzowanej obsługi serwisowej przez uprawnioną jednostkę gwarantującą skuteczną interwencję techniczną w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla oferowanego sprzętu.
C. Wymagane czynności przeglądów eksploatacyjnych
1. Przeglądy objęte ustawą o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy)
2. Przeglądy wynikające z przepisów wymaganych przez Sanepid, itp. (jeśli dotyczy)
3. Materiały eksploatacyjne - dot. p-któw 1-2 dostarczane przez Wykonawcę w okresie 36 miesięcy wraz z wymianą i uzupełnieniem
D. Szkolenie
1. Szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia dla personelu medycznego (minimum 2 osoby) oraz obsługi technicznej (pracowników sekcji sprzętu medycznego - minimum 2 osoby).
2. Potwierdzenie dokumentem – świadectwem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy dla osób przeszkolonych. Odrębne zaświadczenie dla personelu technicznego, dające możliwość wykonania podstawowych czynności przeglądowych nie zastrzeżonych przez producenta.
3. Szczegółowa instrukcja obsługi i eksploatacji musi być dostarczone w języku polskim w formie drukowanej i elektronicznej.
4. Założenie paszportów technicznych dla dostarczonych urządzeń.
TERMIN REALIZACJI:
Do 5 tygodni
KRYTERIA OCENY OFERT:
Spełnienie wymagań określonych w punkcie 1,
Potwierdzenie terminu realizacji z punktu 2,
Najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia wyrażone w korzystniejszych niż wymagane propozycjach serwisowych i gwarancyjnych lub najniższa cena
TERMIN I FORMA SKŁADANIA OFERT:
Rozpatrywane będą oferty złożone w formie elektronicznej do dnia 16.07.2014 na adres: tgutowski@szpital.elblag.pl
Na ten adres należy również kierować ewentualne pytania dotyczące postępowania.
Jednocześnie zastrzegam, że istnieje możliwość zakończenia postępowania bez wyboru złożonej oferty.
Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.
Ilość wyświetleń strony: 2 341 330