Zaproszenie do złożenia ostatecznej oferty cenowej - Przeglądy pęcioletnie, roczne i półroczne budynków i budowli WSZ w Elblągu

data dodania: 21 marca 2016, 14:19 odsłon: 6567

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, w związku z planowanym udzieleniem zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. zwraca się do Państwa z prośbą, o złożenie ostatecznej oferty cenowej na wykonanie w ciągu najbliższych 3 lat (2016 – 2018):  pięcioletniej (w 2017), każdego roku - rocznej, półrocznej (3 budynki – Kuchnia + Pralnia,  Blok Operacyjny – ul. Królewiecka  146,  Budynek Główny – ul. Orzeszkowej  6) -  kontroli stanu technicznego budynków i budowli (23 sztuki Książek Obiektów) administrowanych przez Wojewódzki  Szpital  Zespolony  w  Elblągu, ul. Królewiecka 146,  82-300 Elblag, zgodnie z wymogami art.62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, ze zm.).

I. DANE  PODSTAWOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ciągu najbliższych 3 lat (2016 – 2018) niezbędnych przeglądów pięcioletnich, rocznych i półrocznych (3 budynki – Kuchnia + Pralnia,  Blok Operacyjny – ul. Królewiecka  146,  Budynek Główny – ul. Orzeszkowej  6)  budynków i budowli, przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych, przeglądów i kontroli szczelności instalacji gazowej, przewodów kominowych – administrowanych budynków i budowli przez Wojewódzki  Szpital  Zespolony  w  Elblągu, ul. Królewiecka 146,  82-300  Elbląg, których wykaz znajduje się w Załączniku Nr 1 i 2.

2. Wykonanie 5-letnich przeglądów technicznych obiektów budowlanych obejmuje:

  1. określenie sprawności technicznej budynków/budowli, która wynika z wieku obiektu, trwałości zastosowanych materiałów, jakości wykonawstwa budowlanego, wad projektowych i prowadzonej gospodarki remontowej w czasie eksploatacji obiektu,
  2. ocena estetyki obiektu i jego otoczenia,
  3. ocena sprawności urządzeń i infrastruktury obiektu,
  4. badanie instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, zabezpieczeń i środków ochrony od porażenia,
  5. badanie instalacji piorunochronnej, przeglądów i kontroli szczelności instalacji gazowej i kontroli przewodów kominowych,
  6. sporządzenie protokołów z przeglądu.

3. Wszystkie budynki oprócz budynku łóżkowego (8 kondygnacji) mają nie więcej niż 4 kondygnacje i zostały wykonane w latach 80 – tych, jako konstrukcja prefabrykowana, żelbetowa, gdzie szkielet nośny wykonano w oparciu o ramę H z wypełnieniem z bloczków gazobetonowych i cegły ceramicznej, stropy płyty wielkowymiarowe, prefabrykowane, wypełnienie z pustaków Ackermana. . Budynki spełniają głównie funkcje szpitalne, biurowe, technologiczne i laboratoryjne. Wyposażenie budynków w instalacje jest zróżnicowane. Szczegółowe informacje znajdują się w książkach obiektów budowlanych będących w posiadaniu Zamawiającego.

4. W ramach przeglądu pięcioletniego, rocznego, półrocznego - sprawdzeniu podlegać będą następujące elementy obiektów:
Elementy obiektu lub budowli do oceny podczas kontroli:

  1. Roboty ziemne
  2. Fundamenty
  3. Izolacje
  4. Ściany konstrukcyjne
  5. Ściany działowe
  6. Stropy i balkony
  7. Schody
  8. Balustrady
  9. Więźba dachu (stropodach)
  10. Pokrycie dachu
  11. Obróbka blacharska
  12. Tynki wewnętrzne
  13. Tynki zewnętrzne
  14. Stolarka okienna
  15. Stolarka drzwiowa
  16. Oszklenie
  17. Podłogi i posadzki
  18. Malowanie ścian i sufitów
  19. Malowanie stolarki
  20. Piece
  21. Kuchnie
  22. Centralne ogrzewanie (rurarz)
  23. Centralne ogrzewanie (wymienniki, grzejniki, pompy cyrkulacyjne, kotły, sprzęt)
  24. Wod-kan. (rurarz)
  25. Wod-kan. (armatura)
  26. Instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewody spalinowe (Kotłownia) 
  27. Instalacja gazowa (rurarz)
  28. Instalacja gazowa (armatura)
  29. Instalacja elektryczna (przewody)
  30. Instalacja elektryczna (osprzęt)
  31. Instalacja odgromowa
  32. Inne, różne.

5. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej – oglądu budynków i budowli, których wykaz
znajduje się w Załączniku Nr 1 i 2 w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie może się odbyć później niż w dniu poprzedzającym składanie ofert. Wykonawca w tym przypadku jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie, że dokonał przedmiotowej wizji lokalnej, i że nie wnosi w tym zakresie uwag.

6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku
musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia:

  • Przegląd półroczny  -  każdego roku w dwóch terminach:
    1.  do 31 maja,
    2.  do 30 listopada.
  • Przegląd roczny – każdego roku w jednym terminie:
    1.  do 31 listopada.
  • Przegląd pięcioletni – jeden raz do 31 listopada 2017r.

Ostateczny termin zakończenia wszystkich prac z uwzględnieniem wyżej podanych terminów pośrednich upływa z dniem 31 listopada 2018r.

III. OPIS WYMAGANYCH WARUNKÓW ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. należycie wykonali minimum 2 (dwie) pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych, o łącznej wartości na kwotę nie mniejszą niż wartość netto składanej oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie;
  2. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia;
  3. posiadają aktualne ubezpieczenie w izbie Samorządu Zawodowego  (Członek Izby samorządu zawodowego podlega obowiązkowi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.)
  4. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane, jako załączniki Nr 4 i 6.

IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
Wykonawcy zobowiązani są do złożenia niżej wymienionych dokumentów:

  1. Wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3.
  2. W celu wykazania spełnienia warunków Wykonawcy składają:
    1) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4;
    2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia – wykaz (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6) należycie wykonali minimum 2 (dwie) pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych, o łącznej wartości robót na kwotę nie mniejszą niż wartość netto składanej oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona;
    3)  do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykaz (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
    Ww. osoba(y) powinna(y) należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia w danej specjalności oraz dokument(y) członkostwa w ww. Izbie aktualne na dzień składania ofert, Wykonawca okaże Zamawiającemu do wglądu przed podpisaniem umowy, a ich kopie zostaną załączone, jako załączniki do podpisywanej umowy. Aktualizacja dokumentów o członkostwie w stosownej Izbie oraz dostarczenie Zamawiającemu kopii aktualnych dokumentów należeć będzie do obowiązków Wykonawcy w całym okresie wykonywania przedmiotu umowy;
    4) oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 3, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
  3. Wykaz dokumentów, jakie mają złożyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
    1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4;
    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych – oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4;
  4. Forma składanych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów:
    1) oświadczenia złożone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 musi być złożona w formie oryginału;
    2) oświadczenia, o których mowa w opisie przedmiotu, muszą być złożone w formie oryginału;
    3) w przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie;
    4) wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby(a) upoważnione(a) do reprezentowania Wykonawcy);
    5) wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym za zgodność przez Wykonawcę;
    6) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione ust. 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, pozostałe składane są wspólnie;
    7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, jeżeli w zakresie pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 4 pkt. 2 nie zostało ustanowione inaczej.

V. ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE / OFERTA WARIANTOWA / ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

  1. Pracownikami Zamawiającego upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
    1) p. Wojciech  Pawlak, tel. (+48) 55  239 59 13, e-mail: wpawlak@szpital.elblag.pl – w sprawach formalno-prawnych;
    2) p. Szymon Ciesielski, tel. (+48) 55  239 56 96, e-mail: sciesielski@szpital.elblag.pl – w sprawach merytorycznych (ogólno budowlanych) związanych z przedmiotem zamówienia;
  2. Wszelkie pytania dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować pisemnie, faksem, lub drogą elektroniczną na adres pocztowy, nr faksu, adres e-mail Zamawiającego z dopiskiem: Postępowanie Nr ZP/20/2016
    Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania faksu lub emaila.

VII.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawcy są związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

  1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  2. Oferta musi odpowiadać treści i wymaganiom określonym w przedmiotowym opisie.
  3. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę na całość zamówienia, sam lub jako reprezentant Wykonawcy. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
  4. Oferta musi być sporządzona w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, na komputerze lub czytelnie długopisem), w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentacji Wykonawcy w niniejszym postępowaniu). Za podpisanie uznaje się własnoręczny(e) podpis(y) z pieczątką(ami) imienną(ymi). Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentacji Wykonawcy w niniejszym postępowaniu).
  5. Wymagane w Opisie Przedmiotu Zamówienia dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym za zgodność przez Wykonawcę.
  6. Oferta winna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3, bądź w takiej samej formie merytorycznej.
  7. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba niewymieniona w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność notarialnie.
  8. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
  9. Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, z napisem:
    Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, 82-300  Elbląg, ul. Królewiecka  146
    Oferta na:
    „wykonanie pięcioletniej, półrocznej kontroli stanu technicznego 23 budynków i budowli administrowanych przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka  146, 82-300  Elbląg, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, ze zm.)” – nie otwierać przed dniem  18.04.2016 r., godz. 13.00 - Postępowanie Nr ZP/ 20 /2016

    Na kopercie należy dodatkowo podać dane adresowe Wykonawcy.

IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Królewiecka, 82-300  Elbląg, bud. „D”, wysoki parter,  pok. Nr 44  SEKRETARIAT.
  2. Termin składania ofert upływa dnia 18.04.2016 r. o godz. 12:00
  3. Każda złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer identyfikacyjny.
  4. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
  5. Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego, w sali nr 067 – Sekcja Inwestycji i Remontów (Bud. Nr  A – niski parter).

X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY ORAZ SPOSÓB JEJ PRZEDSTAWIENIA

  1. Ceny zawarte w ofercie należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do pełnych groszy według zasad określonych w Załączniku Nr 3. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
  2. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę pozostają niezmienne przez okres obowiązywania umowy w i nie podlegają zmianom oraz waloryzacji przez okres realizacji przedmiotu zamówienia.

XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium, tj.:
    Cena łączna oferty netto – 100% (C);
    W którym 100% równa się 100 pkt. maksymalnie możliwym do uzyskania przez ofertę.
  2. W kryterium „cena oferty netto” zostanie zastosowany wzór:
    C oferty badanej = (najniższa cena netto oferty / cena netto oferty badanej) * 100 pkt.
  3. W oparciu o powyższe kryterium oceny ofert opisanej ww. wzorem zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny wszystkich badanych ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zaokrągleniem jak dla oferty cenowej. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
  4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY NA WYKONANIE USŁUGI

  1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5.
Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 2 073 607


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/82,zakupy-do-30-000-eur/a,601,zaproszenie-do-zlozenia-ostatecznej-oferty-cenowej-przeglady-pecioletnie-roczne-i-polroczne-budynkow-i-budowli-wsz-w-elblagu.html