Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, w związku z planowanym udzieleniem zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. zwraca się do Państwa z prośbą, o złożenie ostatecznej oferty cenowej na wykonanie w ciągu najbliższych 3 lat (2016 – 2018): pięcioletniej (w 2017), każdego roku - rocznej, półrocznej (3 budynki – Kuchnia + Pralnia, Blok Operacyjny – ul. Królewiecka 146, Budynek Główny – ul. Orzeszkowej 6) - kontroli stanu technicznego budynków i budowli (23 sztuki Książek Obiektów) administrowanych przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elblag, zgodnie z wymogami art.62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, ze zm.).
I. DANE PODSTAWOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ciągu najbliższych 3 lat (2016 – 2018) niezbędnych przeglądów pięcioletnich, rocznych i półrocznych (3 budynki – Kuchnia + Pralnia, Blok Operacyjny – ul. Królewiecka 146, Budynek Główny – ul. Orzeszkowej 6) budynków i budowli, przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych, przeglądów i kontroli szczelności instalacji gazowej, przewodów kominowych – administrowanych budynków i budowli przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, których wykaz znajduje się w Załączniku Nr 1 i 2.
2. Wykonanie 5-letnich przeglądów technicznych obiektów budowlanych obejmuje:
- określenie sprawności technicznej budynków/budowli, która wynika z wieku obiektu, trwałości zastosowanych materiałów, jakości wykonawstwa budowlanego, wad projektowych i prowadzonej gospodarki remontowej w czasie eksploatacji obiektu,
- ocena estetyki obiektu i jego otoczenia,
- ocena sprawności urządzeń i infrastruktury obiektu,
- badanie instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, zabezpieczeń i środków ochrony od porażenia,
- badanie instalacji piorunochronnej, przeglądów i kontroli szczelności instalacji gazowej i kontroli przewodów kominowych,
- sporządzenie protokołów z przeglądu.
3. Wszystkie budynki oprócz budynku łóżkowego (8 kondygnacji) mają nie więcej niż 4 kondygnacje i zostały wykonane w latach 80 – tych, jako konstrukcja prefabrykowana, żelbetowa, gdzie szkielet nośny wykonano w oparciu o ramę H z wypełnieniem z bloczków gazobetonowych i cegły ceramicznej, stropy płyty wielkowymiarowe, prefabrykowane, wypełnienie z pustaków Ackermana. . Budynki spełniają głównie funkcje szpitalne, biurowe, technologiczne i laboratoryjne. Wyposażenie budynków w instalacje jest zróżnicowane. Szczegółowe informacje znajdują się w książkach obiektów budowlanych będących w posiadaniu Zamawiającego.
4. W ramach przeglądu pięcioletniego, rocznego, półrocznego - sprawdzeniu podlegać będą następujące elementy obiektów:
Elementy obiektu lub budowli do oceny podczas kontroli:
- Roboty ziemne
- Fundamenty
- Izolacje
- Ściany konstrukcyjne
- Ściany działowe
- Stropy i balkony
- Schody
- Balustrady
- Więźba dachu (stropodach)
- Pokrycie dachu
- Obróbka blacharska
- Tynki wewnętrzne
- Tynki zewnętrzne
- Stolarka okienna
- Stolarka drzwiowa
- Oszklenie
- Podłogi i posadzki
- Malowanie ścian i sufitów
- Malowanie stolarki
- Piece
- Kuchnie
- Centralne ogrzewanie (rurarz)
- Centralne ogrzewanie (wymienniki, grzejniki, pompy cyrkulacyjne, kotły, sprzęt)
- Wod-kan. (rurarz)
- Wod-kan. (armatura)
- Instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewody spalinowe (Kotłownia)
- Instalacja gazowa (rurarz)
- Instalacja gazowa (armatura)
- Instalacja elektryczna (przewody)
- Instalacja elektryczna (osprzęt)
- Instalacja odgromowa
- Inne, różne.
5. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej – oglądu budynków i budowli, których wykaz
znajduje się w Załączniku Nr 1 i 2 w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie może się odbyć później niż w dniu poprzedzającym składanie ofert. Wykonawca w tym przypadku jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie, że dokonał przedmiotowej wizji lokalnej, i że nie wnosi w tym zakresie uwag.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku
musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia:
- Przegląd półroczny - każdego roku w dwóch terminach:
1. do 31 maja,
2. do 30 listopada.
- Przegląd roczny – każdego roku w jednym terminie:
1. do 31 listopada.
- Przegląd pięcioletni – jeden raz do 31 listopada 2017r.
Ostateczny termin zakończenia wszystkich prac z uwzględnieniem wyżej podanych terminów pośrednich upływa z dniem 31 listopada 2018r.
III. OPIS WYMAGANYCH WARUNKÓW ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- należycie wykonali minimum 2 (dwie) pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych, o łącznej wartości na kwotę nie mniejszą niż wartość netto składanej oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie;
- dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia;
- posiadają aktualne ubezpieczenie w izbie Samorządu Zawodowego (Członek Izby samorządu zawodowego podlega obowiązkowi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.)
- Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane, jako załączniki Nr 4 i 6.
IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
Wykonawcy zobowiązani są do złożenia niżej wymienionych dokumentów:
- Wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3.
- W celu wykazania spełnienia warunków Wykonawcy składają:
1) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4;
2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia – wykaz (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6) należycie wykonali minimum 2 (dwie) pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych, o łącznej wartości robót na kwotę nie mniejszą niż wartość netto składanej oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona;
3) do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykaz (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Ww. osoba(y) powinna(y) należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia w danej specjalności oraz dokument(y) członkostwa w ww. Izbie aktualne na dzień składania ofert, Wykonawca okaże Zamawiającemu do wglądu przed podpisaniem umowy, a ich kopie zostaną załączone, jako załączniki do podpisywanej umowy. Aktualizacja dokumentów o członkostwie w stosownej Izbie oraz dostarczenie Zamawiającemu kopii aktualnych dokumentów należeć będzie do obowiązków Wykonawcy w całym okresie wykonywania przedmiotu umowy;
4) oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 3, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
- Wykaz dokumentów, jakie mają złożyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4;
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych – oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4;
- Forma składanych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenia złożone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 musi być złożona w formie oryginału;
2) oświadczenia, o których mowa w opisie przedmiotu, muszą być złożone w formie oryginału;
3) w przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie;
4) wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby(a) upoważnione(a) do reprezentowania Wykonawcy);
5) wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym za zgodność przez Wykonawcę;
6) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione ust. 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, pozostałe składane są wspólnie;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, jeżeli w zakresie pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 4 pkt. 2 nie zostało ustanowione inaczej.
V. ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE / OFERTA WARIANTOWA / ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
- Pracownikami Zamawiającego upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
1) p. Wojciech Pawlak, tel. (+48) 55 239 59 13, e-mail: wpawlak@szpital.elblag.pl – w sprawach formalno-prawnych;
2) p. Szymon Ciesielski, tel. (+48) 55 239 56 96, e-mail: sciesielski@szpital.elblag.pl – w sprawach merytorycznych (ogólno budowlanych) związanych z przedmiotem zamówienia;
- Wszelkie pytania dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować pisemnie, faksem, lub drogą elektroniczną na adres pocztowy, nr faksu, adres e-mail Zamawiającego z dopiskiem: Postępowanie Nr ZP/20/2016
Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania faksu lub emaila.
VII.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawcy są związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Oferta musi odpowiadać treści i wymaganiom określonym w przedmiotowym opisie.
- Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę na całość zamówienia, sam lub jako reprezentant Wykonawcy. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
- Oferta musi być sporządzona w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, na komputerze lub czytelnie długopisem), w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentacji Wykonawcy w niniejszym postępowaniu). Za podpisanie uznaje się własnoręczny(e) podpis(y) z pieczątką(ami) imienną(ymi). Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentacji Wykonawcy w niniejszym postępowaniu).
- Wymagane w Opisie Przedmiotu Zamówienia dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym za zgodność przez Wykonawcę.
- Oferta winna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3, bądź w takiej samej formie merytorycznej.
- W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba niewymieniona w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność notarialnie.
- Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, z napisem:
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 146
Oferta na:
„wykonanie pięcioletniej, półrocznej kontroli stanu technicznego 23 budynków i budowli administrowanych przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, ze zm.)” – nie otwierać przed dniem 18.04.2016 r., godz. 13.00 - Postępowanie Nr ZP/ 20 /2016
Na kopercie należy dodatkowo podać dane adresowe Wykonawcy.
IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Królewiecka, 82-300 Elbląg, bud. „D”, wysoki parter, pok. Nr 44 SEKRETARIAT.
- Termin składania ofert upływa dnia 18.04.2016 r. o godz. 12:00
- Każda złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer identyfikacyjny.
- Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego, w sali nr 067 – Sekcja Inwestycji i Remontów (Bud. Nr A – niski parter).
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY ORAZ SPOSÓB JEJ PRZEDSTAWIENIA
- Ceny zawarte w ofercie należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do pełnych groszy według zasad określonych w Załączniku Nr 3. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
- Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę pozostają niezmienne przez okres obowiązywania umowy w i nie podlegają zmianom oraz waloryzacji przez okres realizacji przedmiotu zamówienia.
XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium, tj.:
Cena łączna oferty netto – 100% (C);
W którym 100% równa się 100 pkt. maksymalnie możliwym do uzyskania przez ofertę.
- W kryterium „cena oferty netto” zostanie zastosowany wzór:
C oferty badanej = (najniższa cena netto oferty / cena netto oferty badanej) * 100 pkt.
- W oparciu o powyższe kryterium oceny ofert opisanej ww. wzorem zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny wszystkich badanych ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zaokrągleniem jak dla oferty cenowej. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY NA WYKONANIE USŁUGI
- Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5.