ZP-136/2016 Usługa wykonania i dostawy tablic, tabliczek, naklejek

data dodania: 10 stycznia 2017, 11:51 odsłon: 6225

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia - w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych na usługę wykonania i dostawę  tablic, tabliczek, naklejek dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu (opis asortymentu, ilości i wymagań w Załączniku  nr 1 do zaproszenia) zwraca się do Państwa o złożenie ostatecznej oferty cenowej na w/w. usługę przez okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy (realizacja zgodnie z zamówieniem częściowym).

I. Warunki realizacji:

  1. Dostawy miesięczne realizowane transportem własnym lub wynajętym przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.
  2. Termin dostawy w dni powszednie do godz. 7:30 do godz. 14:00
  3. Termin realizacji dostaw- maksymalnie do 14 dni roboczych od złożenia zamówienia częściowego
  4. Reklamacje: dotyczące braków ilościowych- do 48 godzin;  dotyczące wad jakościowych – do 14 dni
  5. Umowa podpisana na okres 24 miesięcy.

II. Kryterium oceny ofert w danym pakiecie:

  1. Cena -100%

III. Wymogi:

  1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Termin płatności 30 dni (przelew) licząc od dnia dostarczenia danej partii towaru do siedziby Zamawiającego oraz faktury za dana dostawę.
  3. Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy ( zał. Nr 1 stosownie do zakresu złożonej oferty.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do uzupełnienia brakujących w ofercie dokumentów (np. pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, wymaganych atestów itp.) lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty
  5. Wypełniony druk oferty wraz z załącznikami powinien być podpisany przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty
  6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku:
    a) nie załączenia druku oferty (zał. Nr 2 zaproszenia)
    b) nie załączenia wypełnionego arkusza asortymentowo -cenowego (zał.Nr 1 do  zaproszenia)
    c) nie wypełnienia cen jednostkowych, w każdym wierszu danego arkusza asortymentowo-cenowego (zał Nr 1 do zaproszenia)
    d) nie uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie brakujących dokumentów złożenia wyjaśnień, o których mowa w pkt. III ppkt. 4. (Zamawiający informuje, że tylko jeden raz wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej oferty lub ewentualnego uzupełnienia dokumentów)
    e) gdy oferta Wykonawcy i/lub uzupełnione przez Wykonawcę dokumenty nie potwierdzą spełnienia  wymagań opisanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty ostatecznej
    f) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie udzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy gdy wpłyną do Zamawiającego później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.
  7. Wszystkie nadruki muszą być wykonane w technologii druku ekologicznego potwierdzonymi certyfikatami:
    a) HP GREENGUARD GOLD
    b) HP NORDIC ECOLABEL
  8. Złożona oferta  musi być adekwatna do załączonych zdjęć poglądowych spełniających wymagania Zamawiającego.

IV. Osoba upoważniona do kontaktu: Dorota Serafin S. Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych tel. 55 234 55 47

W toku dokonywania oceny złożonych ofert ostatecznych. Zamawiający może jednorazowo żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej oferty, a także ich ewentualnego uzupełnienia, o ile uzupełnienie nie będzie wpływać na kryterium wyboru oferty, tj. zaproponowaną przez Wykonawcę cenę.

Jeżeli Wykonawca w zakreślonym terminie przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień dot. treści złożonej oferty, a także nie dokona ich uzupełnienia lub też treść uzupełnionych dokumentów nie będzie potwierdzała wymagań postawionych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty ostatecznej, jego oferta zostanie odrzucona.

W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub oferty złożone zostaną odrzucone, lub pojawi się błąd, który uniemożliwi podpisanie ważnej umowy wówczas Zamawiający unieważni postępowanie.

Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.

Ofertę opatrzoną następującym napisem: „Oferta na wykonanie i dostawę tablic, tabliczek, naklejek dla potrzeb WSZ” prosimy przesłać pisemnie w terminie do dnia 16.01.2017r. na adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, Sekretariat pok. Nr 44

Znajdziesz nas na zobacz nas na Facebook zobacz nas na YouTube
Posiadamy kontrakt z NFZ Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt i realizacja © 2013 Agencja Reklamowa idealmedia.pl - Profesjonalny system CMS. Wszystkie materiały,
loga, zdjęcia zawarte na stronie chronione są prawem autorskim i bez zgody nie mogą być używane i powielane.

Cookies | Polityka Prywatności | CMS

Ilość wyświetleń strony: 2 075 355


Wydruk pochodzi ze strony: http://www.szpital.elblag.pl/informacje/82,zakupy-do-30-000-eur/a,769,zp-136-2016-usluga-wykonania-i-dostawy-tablic-tabliczek-naklejek.html